  • 11. Data: 2003-06-06 12:28:12
    Temat: Re: pekao sa - co robic? - brak mi juz sil
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3EDF8257.90009@poczta.fm...
    > Na twoje papierowe pismo przesłane za zwrotnym otwierdzeniem odbioru
    > muszą zareagować.

    Ee, wcale nie muszą. BZWBK nie reaguje ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2003-06-06 16:12:09
    Od: "Nelis" <n...@o...pl>

    <n...@o...pl> wrote in message

    > na wszelki wypadek: rafal urbanelis, tel. 004916093384333

    niesamowita sprawa: pekao sa zawdzonilo do mnie dzisiaj!!!
    wyjasnili mi wszystko bardzo milo.
    jestem pod wrazeniem.
    pozdrawiam i dziekuje za rady grupie,
    rafal urbanelis

  • 13. Data: 2003-06-06 17:16:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Nelis wrote:

    > niesamowita sprawa: pekao sa zawdzonilo do mnie dzisiaj!!!
    > wyjasnili mi wszystko bardzo milo.
    > jestem pod wrazeniem.

    Nic nadzwyczajnego - niejaki Łuczak pewnie przeczytał :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn