  • 1. Data: 2003-06-05 08:51:14
    Temat: BZ WBK i konto studenckie
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witam,

    Mam od 6 lat konto studenckie w BZ WBK. I nagle, niestety nie wiem
    kiedy bo rzadko korzystam, w serwisie z Konta X-tra Student zrobilo mi
    sie Konto24.
    Czy to jakis znany bug czy mam sie bac ze zaczna mnie kroic 5zl
    miesiecznie za prowadzenie? I na jakiej podstawie doszli do wniosku,
    ze trzeba to konto zmienic, nieslusznie zreszta bo wciaz jestem
    studentam?

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Mother should I run for president?"

  • 2. Data: 2003-06-05 08:58:59
    Temat: Re: BZ WBK i konto studenckie
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > miesiecznie za prowadzenie? I na jakiej podstawie doszli do wniosku,
    > ze trzeba to konto zmienic, nieslusznie zreszta bo wciaz jestem

    Zerknij do regulaminu, może to kwestia wieku i po jego przekroczeniu nie możesz
    korzystać z konta studenckiego. Zakładając, że masz je już 6 latek to dosyć
    prawdopodobne ;).

    M.S.

  • 3. Data: 2003-06-05 09:00:50
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Konlin wrote:
> [...]
    > miesiecznie za prowadzenie? I na jakiej podstawie doszli do wniosku,
    > ze trzeba to konto zmienic, nieslusznie zreszta bo wciaz jestem

    a 26 lat nie skonczles?
    No i powinno sie zamienic na konto absolwent

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-05 09:02:03
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Michal,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (11:00:50) można przeczytać:

    MAM> a 26 lat nie skonczles?
    MAM> No i powinno sie zamienic na konto absolwent

    Nie skonczylem, na szczescie jeszcze nie :))
    Moze sie przejde do jakiegos oddzialu, zrobili odmiejscowienie wiec
    zobacze jak im to dziala.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Shine on you crazy diamond"

  • 5. Data: 2003-06-05 09:02:54
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj bankus,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (10:58:59) można przeczytać:

    bop> Zerknij do regulaminu, może to kwestia wieku i po jego przekroczeniu nie możesz
    bop> korzystać z konta studenckiego. Zakładając, że masz je już 6 latek to dosyć
    bop> prawdopodobne ;).

    Ale moj wiek sie w tym czasie nie zmienil :)) A regulamin to nawet nie
    wiem gdzie mam, jest w sieci?

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "How shall I fill the final places
    How shall I complete the wall"

  • 6. Data: 2003-06-05 09:05:27
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Michal 'Amra'
    Macierzynski<m...@p...pl> nagryzmolił(a) w

    > a 26 lat nie skonczles?
    > No i powinno sie zamienic na konto absolwent

    Też miałem ten sam problem. Poszedłem do oddziału, pani sprawdziała moje
    dane i ...mam dalej studenckie.
    Twierdzi że teraz na www nie pokazuje "podtypów" kont. Bo konto
    studenckie to Konto24 X-tra Student.

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl

  • 7. Data: 2003-06-05 09:47:49
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj www.tramping.slask.prv.pl,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (11:05:27) można przeczytać:

    wtspp> Też miałem ten sam problem. Poszedłem do oddziału, pani sprawdziała moje
    wtspp> dane i ...mam dalej studenckie.
    wtspp> Twierdzi że teraz na www nie pokazuje "podtypów" kont. Bo konto
    wtspp> studenckie to Konto24 X-tra Student.

    No to chyba wszystko wyjasnia, dzieki. Oszczedziles mi wycieczki do
    oddzialu ;))

    Pzdr
    Konrad inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Is there anybody out there?"

  • 8. Data: 2003-06-05 10:36:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konlin wrote:
    > No to chyba wszystko wyjasnia, dzieki. Oszczedziles mi wycieczki do
    > oddzialu ;))

    a przez telefon nie mozesz?

  • 9. Data: 2003-06-05 11:12:56
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Michał,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2003 (12:36:49) można przeczytać:

    MAM> a przez telefon nie mozesz?

    Moze moge ale jakos nie umiem/lubie korzystac :)) Co sie da zalatwiam
    elektronicznie, reszte osobiscie.

    Pzdr
    Konrad

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "The show must go on"

  • 10. Data: 2003-06-05 14:15:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konlin wrote:
    > Moze moge ale jakos nie umiem/lubie korzystac :)) Co sie da
    zalatwiam
    > elektronicznie, reszte osobiscie.

    nie umiesz? No nie rozsmieszaj mnie ;)
    Na stronie BZ WBK masz telefon do kazdego oddzialu - dszukasz swojego
    i dzwonisz :P