  • 1. Data: 2005-01-12 08:39:37
    Temat: pekao (byczek) robi byki?!?!?!
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Witam wszystkich i prosze o rade.
    Otrzymalem (adres zgodny) wyciag do karty VISA (ktorej nie mam) na imie i
    nazwisko, ktorego nie znam (niegdy nie byla ta osoba zameldowana pod tym
    adresem) potwierdzajacy transakcje dokonana we Francji na lotnisku (tak
    przypuszczam - sklep wolnoclowy) w dniu w ktorym na 100% bylem w kraju.... I
    moje pytanie:
    1. co z tym zrobic? Jest ono o tyle wazne ze mam rachunek w tym banku i tak
    sie zastanawiam komu wysylaja moje wyciagi...
    2. czy jest jakas oficjalna forma zalatwienia reklamacji? i czy moge jej
    dokonac?

    _ - Krzysztof - _

  • 2. Data: 2005-01-12 09:45:29
    Temat: Re: pekao (byczek) robi byki?!?!?!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2005 09:39:37 +0100, Krzysztof napisał(a):
    > Otrzymalem (adres zgodny) wyciag do karty VISA (ktorej nie mam) na imie i
    > nazwisko, ktorego nie znam (niegdy nie byla ta osoba zameldowana pod tym
    > adresem) potwierdzajacy transakcje dokonana we Francji na lotnisku (tak

    A czy w ogóle jesteś klientem Pekao? Jeśli tak - to pewnie im się coś
    przemieszało, jeśli nie - to może ktoś sobie wyrobił kartę na fałszywe dane?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 3. Data: 2005-01-12 10:11:37
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    > A czy w ogóle jesteś klientem Pekao? Jeśli tak - to pewnie im się coś

    No tak przeciez napisalem: co z tym zrobic? Jest ono o tyle wazne ze mam
    rachunek w tym banku i ...

    > przemieszało, jeśli nie - to może ktoś sobie wyrobił kartę na fałszywe
    dane?
    i dla mnie to jest 'zolte' swiatlo!!!

  • 4. Data: 2005-01-12 10:23:56
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    > sie zastanawiam komu wysylaja moje wyciagi...
    > 2. czy jest jakas oficjalna forma zalatwienia reklamacji? i czy moge jej

    Witam,
    A po co otwierales korespondencje skierowaną nie do Ciebie? Trzeba bylo
    wrzucić do zwrotów do banku. Tak czy inaczej zwróć to do banku.

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 5. Data: 2005-01-12 10:30:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof wrote:
> [...]
    > sie zastanawiam komu wysylaja moje wyciagi...
    > 2. czy jest jakas oficjalna forma zalatwienia reklamacji? i czy moge jej

    1. Przejść się do oddziału banku i poprosić o sprawdzenie co jest
    wystawione na twoje nazwisko. Pani moze zrobic to szukając po towim
    numerze pesel. Dostaniesz liste wszystkich rachunków, lokat, numery kart
    , pożyczki itp itd.
    W ten sposób upewnisz się, że to jednak nie na twoje dane ktoś wyrobił
    sobie kartę.

    2. zadzwonic do Centrum Kart i Czeków i wyjaśnić sytuację.
    Na wyciągu jest conajmniej końcówka numeru karty. i numer wyciągu.
    Wystarczy im do odnalezienia co to jest.

    Jak dostaniesz drugi wyciąg powtórka z rozrywki w formie pisemnej.

  • 6. Data: 2005-01-12 10:32:58
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Przecież otwierając kopertę robił to machinalnie, rutynowo, jak zwykle, w
    ciemnościach klatki schodowej i nie zauważył tego ;-))
    Inaczej podpadałby pod K.K. o naruszeniu tajemnicy korespondencji.....
    JaC

  • 7. Data: 2005-01-12 10:44:39
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Pablo wrote:
    > A po co otwierales korespondencje skierowaną nie do Ciebie? Trzeba bylo
    > wrzucić do zwrotów do banku. Tak czy inaczej zwróć to do banku.

    Jak było na jego adres to czemu miał nie otworzyć? Jak robił to w
    pośpiechu to mogło się to zdarzyć.

    reik.

  • 8. Data: 2005-01-12 10:52:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-12 11:44 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Remigiusz Babicz myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Jak było na jego adres to czemu miał nie otworzyć? Jak robił to w
    > pośpiechu to mogło się to zdarzyć.

    Co nie zmienia faktu, że gdyby po prostu wrzucił w przegródkę "zwroty"
    (zazwyczaj jest taka), to problemu by nie było, prawda?

  • 9. Data: 2005-01-12 10:54:52
    Od: "Miroo_news" <miroo75@REMOVE_IT.o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No tak przeciez napisalem: co z tym zrobic? Jest ono o tyle wazne ze mam
    > rachunek w tym banku i ...

    Zgłoś to koniecznie.
    Nazwisko nazwiskiem, ale adres jest twój i w razie czego komornik
    zapuka do twoich drzwi :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 10. Data: 2005-01-12 11:09:12
    Od: "Marek" <a...@a...aa>

> [...]
    > sie zastanawiam komu wysylaja moje wyciagi...
    > 2. czy jest jakas oficjalna forma zalatwienia reklamacji? i czy moge jej

    no nieżle ja ostatnio poszedłem do oddziału przeciągnołem karte i poprosiłem
    o wypłate 250funtów kasierka przeliczyła i wydała mi kwotę, ja spakowałem
    pieniądze do bezpiecznej kieszeni i po drodze do domu udałem się na zakupy
    podchodząc pod drzwi zobaczyłem ze kasjerka jest pod drzwiami i mówi mi że
    zamiast funtów dała mi euro (ja przy kasie nie zwróciłem na to uwagi a
    miałem to wymienić na drugi dzien), wszystko na szczęście skonczyło się
    dobrze ale co gdybym miał składać jakąś reklamacje pieniądze były mi
    potrzebne na drugi dzien rano rozpatrywanie reklamacji trwałoby pewnie ze 30
    dni jak to trwa tego tego typu instytucjach a ja byłem groobo w plecy