  • 1. Data: 2005-01-11 22:36:58
    Temat: w jakie SFI teraz zainwestować?
    Od: "mo[]" <o...@o...pl>

    w jakie SFI teraz zainwestować?

    co polecacie?

  • 2. Data: 2005-01-12 08:33:23
    Temat: Re: w jakie SFI teraz zainwestować?
    Od: "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm>

    Dnia 11-01-2005 23:36, Użytkownik mo[] napisał:
    > w jakie SFI teraz zainwestować?
    >
    > co polecacie?

    W tym roku raczej w obligacje. Akcyjne co miały zarobić, to zarobiły.
    Takie jest przynajmniej moje zdanie.

    M.

  • 3. Data: 2005-01-12 19:06:01
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "mo[]" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > w jakie SFI teraz zainwestować?
    > co polecacie?

    A co to SFI ?

    --
    pozdrawiam,
    Adam

  • 4. Data: 2005-01-12 20:16:37
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Adam* napisał(a):

    > A co to SFI ?

    Supermarket Funduszy Inwestycyjnych - usługa w mBanku. Przypuszczam, że
    autorowi posta chodziło o fundusze tam właśnie dostępne :)

    Gree

  • 5. Data: 2005-01-13 08:30:45
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:cs2n50$l9t$1@inews.gazeta.pl...
    > W tym roku raczej w obligacje. Akcyjne co miały zarobić, to zarobiły.
    > Takie jest przynajmniej moje zdanie.

    Tez stawiam w tym roku na obligacje. Mniejsze ryzyko i wahania jednostki.
    Akcyjne juz sa chyba prawie na maximum. Trza tylko wybrac dobry fundusz z
    calej grupy :-)

    Pozdr.
    Waldek