  • 21. Data: 2002-04-03 09:49:32
    Temat: Re: pbb do raportu - belkowe
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AK"
    > > :-))) "Państwowy" a najmniej pazerny
    >
    > i czym to Bogus wytlumaczysz?

    ODSETKI PEŁNE +5.72
    POBRANIE PODATKU OD ODSETEK -0.40

    no chyba, ze gosc jest nierezydentem i ma placic 6 do 7% podatku ;-))
    albo kawał, albo błąd ;-))
    *** blad ***

  • 22. Data: 2002-04-03 09:51:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BAH" <
    0,39
    > PLN
    >

    > kapitalizacją kwartalna ?
    >
    > BAH
    > PS. 1,52 (0,09)

    jesli was tak martwi, ze placicie za male podatki to zwroccie sie do banku
    z prosba o wyjasnienie wyliczen na pismie. Ja tam od razu to robie jak mi
    sie cos nie zgadza ;-))
    *** blad ***

  • 23. Data: 2002-04-03 13:14:01
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    01 Apr 02 23:44, AK pisal do All:

    A> Citi, PKO BP, Nordea, BSK, Inteligo - niezaokraglaja, czyli licza 20%
    A> od naliczonych odsetek

    A> mBank, MultiBank, LG Petro Bank, Lukas Bank -

    i VWBdirect

    A> zaokraglaja podstawe opodatkowania do pelnego zl (czy innej waluty) i
    A> dopiero od tego pobieraja 20%

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-