  • 1. Data: 2002-04-01 17:38:09
    Temat: ROTFL :-)
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Za Euromoney

    ////Największy bank Japonii - Tokio Mitsubishi (i
    jeden z największych na świecie) dokonał rzeczy
    dla nas mało zrozumiałej. Otóż chcąc zniechęcić
    osoby fizyczne do przetrzymywania swych
    oszczędności na rachunkach a'vista i zarazem
    zachęcić klientów do utrzymywania pieniędzy na
    rachunkach terminowych, postanowił obniżyć stopę
    oprocentowania rachunków a'vista z 0,02% do 0,001%
    w skali roku...////

    jest to frament z artykułu J. Maliszewskiego
    http://em.bankier.pl/market/article.html?article_i
    d=235933&pub_id=13+14+16+17+20+25+32

    Z początku zacząłem się śmiać .... ale potem
    zdałem sobie sprawę że ta obiżka jest bardzo
    drasyczna bo aż 20 krotna :-)

    Sark

  • 2. Data: 2002-04-02 14:50:13
    Temat: Re: ROTFL :-)
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    On Mon, 1 Apr 2002 19:38:09 +0200, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Z początku zacząłem się śmiać .... ale potem
    >zdałem sobie sprawę że ta obiżka jest bardzo
    >drasyczna bo aż 20 krotna :-)

    Najprawdopodobniej wynika to z deflacji, ale Euromoney o tym nie
    wie.... cóż za żałosne dziennikarstwo.