  • 1. Data: 2002-04-01 15:12:24
    Temat: Potrzebuje szybko kredyt 5.000 zl...
    Od: "Jerzy B." <f...@p...onet.pl>

    Czy jest Bank ktory daje kredyty(5000 zl) ale nie wymaga umowy o
    zatrudnieniu ?

    Jerzy B.
    b...@b...prv.p

  • 2. Data: 2002-04-01 15:31:12
    Temat: Re: Potrzebuje szybko kredyt 5.000 zl...
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Jerzy B." <f...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy jest Bank ktory daje kredyty(5000 zl) ale nie wymaga umowy o
    > zatrudnieniu ?

    Jest

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-04-01 18:54:22
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    c...@p...onet.pl (calcium300mg) wrote in <43%p8.95726$Rf.1002322
    @news.chello.at>:

    /ciach.../

    >Jest

    Wiesz, co prawda odpowiedziales na pytanie Jerzego, ale jesli jeszcze
    - wyprzedzajac jego kolejne pytanie - napisal mu jaki to bank.....

    W.

  • 4. Data: 2002-04-01 20:58:05
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    > Wiesz, co prawda odpowiedziales na pytanie Jerzego, ale jesli jeszcze
    > - wyprzedzajac jego kolejne pytanie - napisal mu jaki to bank.....

    No niby mógłbym, no ale udzielił mi się taki nastrój prima aprilisowy :)
    Można dostać taki kredyt w Millennium - wystarczy założyć trzymiesięczną
    lokatę na 50.000 złotych :)))

  • 5. Data: 2002-04-01 21:26:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 1 Apr 2002 17:12:24 +0200, "Jerzy B." <f...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czy jest Bank ktory daje kredyty(5000 zl) ale nie wymaga umowy o
    >zatrudnieniu ?

    Umowy to raczej zaden nie wymaga. Wystarczy przedstawic zaswiadczenie
    o zatrudnieniu :-)
    A jesli tego nie masz to za pewne masz udokumentowane dochody z innego
    zrodla (np DG), albo solidne zabezpieczenie ?
    Bo jesli nie to raczej nie banku Ci potrzeba.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-04-01 22:00:41
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy B." napisał w wiadomości ..
    > Czy jest Bank ktory daje kredyty(5000 zl) ale nie wymaga umowy o
    > zatrudnieniu ?

    1 kwietnia - każdy !!