  • 1. Data: 2002-04-01 21:41:43
    Temat: pbb do raportu - belkowe
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    czy moglibyscie napisac jak Wasze banki naliczyly wam podatek (belkowe) od
    odsetek? czy uwzglednily zaokraglona podstawe opodatkowania czy moze po
    prostu skasowaly 20% od naliczonych odsetek?

    z gory wielkie dzieki

    -adrian

  • 2. Data: 2002-04-01 21:44:15
    Temat: Re: pbb do raportu - belkowe
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "AK" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > czy moglibyscie napisac jak Wasze banki naliczyly wam podatek (belkowe) od
    > odsetek? czy uwzglednily zaokraglona podstawe opodatkowania czy moze po
    > prostu skasowaly 20% od naliczonych odsetek?

    dodam jeszcze, ze z tego co wiem:

    Citi, PKO BP, Nordea, BSK, Inteligo - niezaokraglaja, czyli licza 20% od
    naliczonych odsetek
    mBank, MultiBank, LG Petro Bank, Lukas Bank - zaokraglaja podstawe
    opodatkowania do pelnego zl (czy innej waluty) i dopiero od tego pobieraja
    20%

    -adrian

  • 3. Data: 2002-04-02 08:51:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AK"
> [...]
    > mBank, MultiBank, LG Petro Bank, Lukas Bank - zaokraglaja podstawe
    > opodatkowania do pelnego zl (czy innej waluty) i dopiero od tego

    zaokraglaja do pelnej waluty? na pewno nie - z walutami BIG-BG i BZ-WBK i
    pekaosa robia tak ze przeliczaja po srednim na zlotowki, zaokraglaja,
    obliczaja podatek w zlotych i przeliczaja go na walute

    Nie zaokraglaja BPH-PBK, Fortis,
    w tych dniach zobaczymy jak banki rozlicza operacje karta z ub. miesiaca -
    czy ze zmniejszeniem odsetek dodatnich poczekaja do konca miesiaca, czy
    ksieguja ods i jakas korekte podatku od razu (tak ma robic pekaosa)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-02 09:04:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blad"
> [...]
    > czy ze zmniejszeniem odsetek dodatnich poczekaja do konca miesiaca, czy
    > ksieguja ods i jakas korekte podatku od razu (tak ma robic pekaosa)

    SPROSTOWANIE - PBH zaokragla do pelnych zl i pobiera 20% podatku - wlasnie
    zobaczylem w sezamie
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-02 09:51:51
    Od: "Goblinger" <g...@p...onet.pl>

    > w tych dniach zobaczymy jak banki rozlicza operacje karta z ub. miesiaca -
    > czy ze zmniejszeniem odsetek dodatnich poczekaja do konca miesiaca, czy
    > ksieguja ods i jakas korekte podatku od razu (tak ma robic pekaosa)

    W BSK pewnie zrobią obciążenie konta z datą rozliczenia i to wszystko -
    na to wskazuje stan mojego konta ;-)

    Przed świętami robiłem zakupy płacąc VE i powinienem wejść w linie
    kredytową, a dzisiaj widzę, że dostępne środki są nadal na plusie,
    choć kwota płatności figuruje jako zablokowana - taki feature.
    Niby zablokowana, ale nadal dostępna. Co więcej, w naliczonych odsetkach
    widzę 2 grosze odsetek dla mnie za 2 dni kwietnia od tych dostępnych
    środków, zamiast kilku groszy odsetek dla banku od wykorzystania linii
    kredytowej.

    Zobaczymy jak to będzie wyglądać, gdy przyjdzie obciążenie tej płatności.

    P.S.
    Potwierdzam, że BSK liczy podatek od odsetek bez zaokrąglenia ani podstawy
    ani kwoty podatku.

    --
    Goblinger

  • 6. Data: 2002-04-02 10:06:06
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Apr 2002 23:44:15 +0200, "AK" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >mBank, MultiBank, LG Petro Bank, Lukas Bank - zaokraglaja podstawe
    >opodatkowania do pelnego zl (czy innej waluty) i dopiero od tego pobieraja
    >20%
    Lukas Bank nie zaokragla (eKonto Pro). Naliczyli mi 2,02PLN podatku.

    Pozdrawiam
    BB

  • 7. Data: 2002-04-02 15:24:17
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > SPROSTOWANIE - PBH zaokragla do pelnych zl i pobiera 20% podatku - wlasnie
    > zobaczylem w sezamie
    > *** blad ***

    Cytuje z mojego sez@mu:

    Odsetki naliczone przed potrąceniem podatku: 0,50; Potrącony podatek:
    0,10 0.40

    Jak widac nie zaokraglili do pelnych zl.

    I mam jeszcze takie pytanko, skad skrot PBH ?

    MichalL

  • 8. Data: 2002-04-02 16:15:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MichalL"
> [...]

    > 0,10 0.40
    >

    > Jak widac nie zaokraglili do pelnych zl.
    >

    > I mam jeszcze takie pytanko, skad skrot PBH ?

    literowka ;-))
    SPROSTOWANIE DO mojego SPROSTOWANIA:
    BPH-PBK nie zaokragla. Napisali mi tak:
    "Odsetki naliczone przed potrąceniem podatku: 2,93; Potrącony podatek:
    0,59"

    a to zaokraglanie zobaczylem w BZ-WBK - przepraszam moj blad
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-04-02 16:21:18
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > podatek:

    > "Odsetki naliczone przed potrąceniem podatku: 2,93; Potrącony podatek:
    > 0,59"

    Ale trzymamy kasy w BPH :))))

    A pytanie o zrodlo skrotu BPH wynika stad, ze wszystkie panie w TPSA z
    ktorymi dyskutowalem o platnosci za telefon namietnie uzywaly nazwy PBH.
    Wirus jakis czy co ?

    MichalL

  • 10. Data: 2002-04-02 16:21:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MichalL

    > Ale trzymamy kasy w BPH :))))

    cos miedzy 1000 a 2000 a chwilowo az 150 zl ;-)
    zeby od reki (po godzinie) srebrne konto zalozyc trzeba przelewac 2500
    a potem zuzywac
    *** blad ***