  • 11. Data: 2005-03-16 11:49:22
    Temat: Re: payu - czy jest jakaś alternatywa?
    Od: c...@v...pl

    > też
    >
    > nie widze tam tego? masz jakis link do calosci?
    >
    > z.

    ale Cię trzeba za rączkę prowadzić: http://di.com.pl/n/?lp=9203&r=1
    aTOMowy

  • 12. Data: 2005-03-19 10:42:43
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Chyba główna zaleta takiego serwisu to nieujawnianie danych bankowych płacącego ??
    JaC

    > Dodatkowo otrzymujesz punkty Payback (www.payback.pl), czyli de facto cena jest
    nieco niższa, masz ubezpieczenie
    wynikające z zakupu kartą danej rzeczy, wreszcie payu działa natychmiast, zaś przelew
    zwykle 1 dzień, zaś w przypadku
    weekendu nawet do 3 dni.

  • 13. Data: 2005-03-19 20:38:39
    Od: "aTom" <c...@v...pl>

    jesli dalej interesuje Cie alternatywa dla payu, to allpay od kilku dni ma
    uruchomione nowe przelewy m. in. multitransfer i planuja wprowadzic kolejne na
    dniach.
    https://ssl.allpay.pl/index.php?desc=multitransfer, gdybys szukal szczegolow.
    aT

  • 14. Data: 2005-03-19 21:18:10
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    Wiesz... w moim przekonaniu korzystanie z tego typu systemów do przelewów
    nie ma za bardzo sensu, bo łatwiej, szybciej jest wpłacić komuś od razu na
    konto. Natomiast sprawa się komplikuje, gdy chcę zapłacić kartą. Tutaj już
    trzeba skorzystać z pośrednika i oczywiście szukam najtańszego, ale z tych
    wszystkich ofert widać, że jednak payu ma najniższą prowizję.

  • 15. Data: 2005-03-20 00:11:37
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Wiesz... w moim przekonaniu korzystanie z tego typu systemów do przelewów
    > nie ma za bardzo sensu, bo łatwiej, szybciej jest wpłacić komuś od razu na

    To zalezy od wielu czynnikow - czasami uzywanie serwisow typu allpay
    wychodzi o wiele taniej niz samodzielna obsluga przelewow.

    > konto. Natomiast sprawa się komplikuje, gdy chcę zapłacić kartą. Tutaj już
    > trzeba skorzystać z pośrednika i oczywiście szukam najtańszego, ale z tych
    > wszystkich ofert widać, że jednak payu ma najniższą prowizję.

    Raczej mylisz pojecia... Payu to system wewnetrznych platnosci pomiedzy jego
    uzytkownikami - raczej padajacy i malo popularny... Kojarzenia payu z
    systemem przyjmowania wplat karta to tak jak bys chcial chcial przyjmowac
    wplaty przelewem ale tylko z jednego banku.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 16. Data: 2005-03-20 09:40:10
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Niższą, niż pójście z kartą do bankomatu lub marmurka ?
    JaC

  • 17. Data: 2005-03-20 16:22:52
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Niższą, niż pójście z kartą do bankomatu lub marmurka ?

    korzystac z KK w bankomacie to może nie najlepszy pomysł.

  • 18. Data: 2005-03-20 17:59:29
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To idź do kasyna, kup sztony płacąc kartą, potem wymień je na gotówkę...
    JaC

  • 19. Data: 2005-03-21 15:48:46
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

> [...]
    > systemem przyjmowania wplat karta to tak jak bys chcial chcial przyjmowac
    > wplaty przelewem ale tylko z jednego banku.

    Za darmo można się zarejestrować i za darmo przesłać otrzymane pieniądze na
    dowolne konto. Czy pada... na razie jest ściśle powiązany z Allegro,
    największym portalem aukcyjnym, więc nie wydaje mi się, by padał...

  • 20. Data: 2005-03-23 09:07:27
    Od: e...@p...wprost.pl

> [...]
    > trzeba skorzystać z pośrednika i oczywiście szukam najtańszego, ale z tych
    > wszystkich ofert widać, że jednak payu ma najniższą prowizję.

    "To, co wyróżnia Serwis PRZELEWY24 od podobnych (PayU, AllPay), to liczba i
    zakres udostępnionych Klientom metod płatności. Serwis nasz oprócz obsługi
    kart płatniczych umożliwia Klientom dokonanie zapłaty poprzez przelew
    internetowy nie tylko z banków internetowych (mBank, Inteligo) ale i
    pozostałych (BZWBK, Lukas, ING Bank Śląski, BPH PBK, Kredyt Bank, Invest Bank,
    PEKAO S.A., wkrótce dalszych) i przekazanie Sprzedawcy potwierdzenia. "

    no jak dla mnie to ceny maja takie same mozliwosci + przelewy z innych banków
    nic inteligo i mbank.a prowizje takie same karty 2.9% (korzystaja z stronu
    polcard),przelewy 2zl.
    mnie tylko zastanawia ze 3dni sie czeka na autoryzacje tranzakcji karta
    (twierdza ze to wina polcard) a ja np chcialbym zeby jak klient mi zaplaci
    rano mogl dostarczyc mu towar wieczorem :)