  • Data: 2005-03-20 00:11:37
    Temat: Re: payu - czy jest jakaś alternatywa?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz... w moim przekonaniu korzystanie z tego typu systemów do przelewów
    > nie ma za bardzo sensu, bo łatwiej, szybciej jest wpłacić komuś od razu na

    To zalezy od wielu czynnikow - czasami uzywanie serwisow typu allpay
    wychodzi o wiele taniej niz samodzielna obsluga przelewow.

    > konto. Natomiast sprawa się komplikuje, gdy chcę zapłacić kartą. Tutaj już
    > trzeba skorzystać z pośrednika i oczywiście szukam najtańszego, ale z tych
    > wszystkich ofert widać, że jednak payu ma najniższą prowizję.

    Raczej mylisz pojecia... Payu to system wewnetrznych platnosci pomiedzy jego
    uzytkownikami - raczej padajacy i malo popularny... Kojarzenia payu z
    systemem przyjmowania wplat karta to tak jak bys chcial chcial przyjmowac
    wplaty przelewem ale tylko z jednego banku.

    Pozdr.,
    Piotr