  • Data: 2005-03-23 09:07:27
    Temat: Re: payu - czy jest jakaś alternatywa?
    Od: e...@p...wprost.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz... w moim przekonaniu korzystanie z tego typu systemów do przelewów
    > nie ma za bardzo sensu, bo łatwiej, szybciej jest wpłacić komuś od razu na
    > konto. Natomiast sprawa się komplikuje, gdy chcę zapłacić kartą. Tutaj już
    > trzeba skorzystać z pośrednika i oczywiście szukam najtańszego, ale z tych
    > wszystkich ofert widać, że jednak payu ma najniższą prowizję.

    "To, co wyróżnia Serwis PRZELEWY24 od podobnych (PayU, AllPay), to liczba i
    zakres udostępnionych Klientom metod płatności. Serwis nasz oprócz obsługi
    kart płatniczych umożliwia Klientom dokonanie zapłaty poprzez przelew
    internetowy nie tylko z banków internetowych (mBank, Inteligo) ale i
    pozostałych (BZWBK, Lukas, ING Bank Śląski, BPH PBK, Kredyt Bank, Invest Bank,
    PEKAO S.A., wkrótce dalszych) i przekazanie Sprzedawcy potwierdzenia. "

    no jak dla mnie to ceny maja takie same mozliwosci + przelewy z innych banków
    nic inteligo i mbank.a prowizje takie same karty 2.9% (korzystaja z stronu
    polcard),przelewy 2zl.
    mnie tylko zastanawia ze 3dni sie czeka na autoryzacje tranzakcji karta
    (twierdza ze to wina polcard) a ja np chcialbym zeby jak klient mi zaplaci
    rano mogl dostarczyc mu towar wieczorem :)