    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Date: Tue, 15 Oct 2002 10:21:36 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@pc201.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik " Sark" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:aofeun$nq8$1@news.gazeta.pl...

    > Nie wiem jak u ciebie wyglądają takie potwierdzenia ale mi troche ta forma
    > nie odpowiada. W TOiP stoi " potwierdzenie wykonania transakcji" a gdy juz
    > udam sie do oddzaiłu po takowe, i swoje odstoję, to dostaje karteczkę z
    > tytułem "POECENIE PRZELEWU" z opisem jaki złozyłem w necie a na dole
    > dysponentka dopisuje odręcznie "Wydruk potwierdzenia z dnia XX.XX.XXXX r"
    > wychodzi jakby potwierdzala złożenie polecenia przelewu" a nie fakt jego
    > wykonania. Nie wiem ile to kosztuje ale chyba jest ich stać na
    wydrukowanie
> [...]

    Też wolałbym inny tytuł.
    Wysyłkowo nic ręcznie nie dopisują, ale tytuł jest "polecenie przelewu".
    Przy czym w Lukasie polecenie przelewu jest równoznaczne z jego wykonaniem -
    bo są księgowane od razu i bodajże cofnąć ich nie można po zaksięgowaniu...
    Tak mi się wydaje. Kiedyś składałem polecenie przelewu do innego banku po
    ostatniej sesji eliksiru i po chwili już mogłem zamówićpotwierdzenie [gdy
    tylko dane dotarły z e-banku do lukasa i przelew został zaksięgowany]...

    Aha - nawet podpisu nie ma. Jedynie stempel ze wsteczną datą, i takowy
    wydruk. Na stemplu "oddział Wrocław"... A jakie daty drukują w oddziałach?
    Zmieniają datę stempla?

    BTW - do potwierdzenia dołączana jest kartka A4 z adresem i
    podziękowaniami - podpisana. Ostatnio miałem kierownika zespołu kart
    płatniczych [a co on ma do tego ;-)], a wcześniej... bodajże kierownika
    centrum operacyjnego... To już mogliby podpisywać te kwitki zamiast kartek
    A4 - byłoby lepiej...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara