  • 11. Data: 2007-04-13 16:51:41
    Temat: Re: pad VISY?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Multibank też.

    to w koncu ten sam bank.
    Duzy plus dla BRE!

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 12. Data: 2007-04-13 17:10:09
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Mithos napisał(a):

    > A ja dzisiaj o 17 placilem karta VISA i wszystko przeszlo ladnie.

    Zgadza się. Rano, ok. 11 działało bez problemu. Potem zero autoryzacji a
    pod wieczór już wszystko wróciło do normy

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2007-04-13 17:38:36
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Mithos" news:evobru$1qj$1@news.onet.pl

    > A ja dzisiaj o 17 placilem karta VISA i wszystko przeszlo ladnie.

    Podobnie. Wykonałem dzisiaj 4 transakcje kartowe delfinkiem mBanku. Pierwsza
    transakcja była wykonywana w ok. godz. 14. Ostatnia po godz. 17. Wszystko
    przeszło bez najmniejszego problemu.

    Trzy transakcje były autoryzowane przez Polcard.
    Jednak przez eService.

    Czy jest jakieś uzasadnienie, czemu jedni mogli a drudzy nie mogli dokonać
    płatności kartą?

  • 14. Data: 2007-04-13 22:59:36
    Od: "Roxy " <r...@g...pl>

    Prusakolep <p...@v...pl> napisał(a):

    > Podobno jest jakiś pad VISY.
    >
    > Przed chwilą w centrum handlowym, transakcja VISĄ nie przeszła a MC tak.
    > Widziałem ludzi usiłujących bezskutecznie wypłacić kasę z bankomatów.
    >
    > pzdr.
    > P.

    Ja dziś też chciałam wypłacić z Inteligo, około 12-tej...Byłam w placówce
    PKO BP, z konta kasę mi zdjęło, a na wydruku - "awaria wystawcy karty",
    transakcję odrzuciło :( Z innego bankomatu wypłaciłam bez problemu...
    Teraz czeka mnie reklamacja na tamtą kwotę..., niestety, była spora :(

  • 15. Data: 2007-04-13 23:09:50
    Od: Pi23 <p...@t...pl>

    g...@g...com napisał(a):

    > Ja po godzinie 12 we Wrocławiu nie mogłem zapłacić ani kartą visy
    > Inteligo ani mBank, bankomaty też nie wydawały pieniędzy.
    >
    > Pozdrawiam,

    Ja nie moglem zaplacic ani Visa Millenium ani Visa mbank.

  • 16. Data: 2007-04-14 11:13:29
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Prusakolep" <p...@v...pl> wrote in message
    > Podobno jest jakiś pad VISY.

    Probowalem zaplacic Allekarta BZWBK - transakcja odrzucona. Ale co dziwne w
    bankomacie dalo sie wybrac.

  • 17. Data: 2007-04-16 13:06:49
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    jooseff napisał(a):

    > Ciekawostka. mBank chyba jako jedyny umieścił info o awarii Visy na
    > głównej stronie.
    > Przejrzałem wyrywkowo strony co większych banków i ... cisza albo info o
    > promocji Visy, co dzisiaj wygląda nieco humorystycznie :)
    >

    > --Jooseff
    >
    > Używam Opery: http://pl.opera.com/

    W VW Bank było info po zalogowaniu się do konta.

    lukebe.

  • 18. Data: 2007-04-16 16:25:19
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    Prusakolep wrote:
    > Podobno jest jakiś pad VISY.
    >
    > Przed chwilą w centrum handlowym, transakcja VISĄ nie przeszła a MC
    > tak. Widziałem ludzi usiłujących bezskutecznie wypłacić kasę z
    > bankomatów.

    Dlatego nie należy brać kart VISA.
    Jeśli VISA ma klientów w nosie i nie dba o to, żeby mogli korzystać bez
    problemów, to omija się ją. Ja tak robię i nie mam problemów :) W
    dodatku sprawę się przemilcza i nie przeprasza.
    Założę się, że VISA nie wypłaci również złamanego grosza odszkodowania
    klientom, którzy nie zawarli przez VISĘ transakcji, nie zrobili
    potrzebnych zakupów, itp.
    Leszek