  • 1. Data: 2007-04-13 12:02:05
    Temat: pad VISY?
    Od: "Prusakolep" <p...@v...pl>

    Podobno jest jakiś pad VISY.

    Przed chwilą w centrum handlowym, transakcja VISĄ nie przeszła a MC tak.
    Widziałem ludzi usiłujących bezskutecznie wypłacić kasę z bankomatów.

    pzdr.
    P.

  • 2. Data: 2007-04-13 12:15:24
    Temat: Re: pad VISY?
    Od: "g...@g...com" <g...@g...com>

    On 13 Kwi, 14:02, "Prusakolep" <p...@v...pl> wrote:
    > Podobno jest jakiś pad VISY.

    Ja po godzinie 12 we Wrocławiu nie mogłem zapłacić ani kartą visy
    Inteligo ani mBank, bankomaty też nie wydawały pieniędzy.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2007-04-13 12:33:35
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no tak, a ja wlasnie sie wsciekam ze zadna visa nie moge oplacic nic
    zdalnie... tak czulem ze jest cos nie tak bo autoryzacje nie
    przechodzą :(

  • 4. Data: 2007-04-13 12:51:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Podobno jest jakiś pad VISY.
    >
    > Przed chwilą w centrum handlowym, transakcja VISĄ nie przeszła a MC tak.
    > Widziałem ludzi usiłujących bezskutecznie wypłacić kasę z bankomatów.

    moje dziewcze mówiło ze juz wczoraj nie mogło wyplacic.
    Dla mbankowców pozostaja euronety.

    "W demokracji wolno głupcom głosować,
    w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

  • 5. Data: 2007-04-13 14:56:47
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 13-04-2007 o 14:51:34 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail p...@v...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    Padło prawdopodobnie łączność między VISA Europe a Polską.
    Od rana nie działa autoryzacja w posach, nie działają też bankomaty
    (komunikat: brak autoryzacji).
    Prawdopodobnie dziś w nocy wszystko ruszy.
    Jako, że moja praca ma dość ścisły związek z obsługą kart, mam dzisiaj
    przesrane...Piątek trzynastego

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 6. Data: 2007-04-13 15:21:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jako, że moja praca ma dość ścisły związek z obsługą kart, mam dzisiaj
    > przesrane...Piątek trzynastego

    o, nawet nie skojarzyłem.
    Czyli wszystko jasne...

    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

  • 7. Data: 2007-04-13 16:18:06
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 13-04-2007 o 17:21:53 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail j...@w...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > o, nawet nie skojarzyłem.
    > Czyli wszystko jasne...

    Ciekawostka. mBank chyba jako jedyny umieścił info o awarii Visy na
    głównej stronie.
    Przejrzałem wyrywkowo strony co większych banków i ... cisza albo info o
    promocji Visy, co dzisiaj wygląda nieco humorystycznie :)

  • 8. Data: 2007-04-13 16:32:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2007 18:18:06 +0200,
    osoba podpisana: jooseff <j...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Ciekawostka. mBank chyba jako jedyny umieścił info o awarii Visy na
    > głównej stronie.
    Multibank też.
    KJ

  • 9. Data: 2007-04-13 16:33:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Budzik napisał(a):
    > Czyli wszystko jasne...

    A ja dzisiaj o 17 placilem karta VISA i wszystko przeszlo ladnie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2007-04-13 16:47:40
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 13-04-2007 o 18:33:24 Mithos <f...@a...pl> napisał:

    > A ja dzisiaj o 17 placilem karta VISA i wszystko przeszlo ladnie.

    Widocznie był offline.
    Ale nic to - ok. 18.15 łącze Visy zaczęło działać z pełną przepustowością.
    Jak do tej pory pory (minęło pół godziny) wszystkie transakcje mykają
    stabilnie i autoryzacja przebiega bez zakłóceń :)