  • 1. Data: 2002-06-27 10:03:31
    Temat: paczka z USA do Polski (OT)
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Ile moze isc (leciec ;-) paczka z USA do Polski (okolo).

    Dokaonalem zakupow w netowym sklepie (jednak e-karta czasem dziala ;-) i mam
    date operacji 20.06 (kwota zostala zablokowana) i date ksiegownaia: 25.06
    (pojawil sie opis transakcji). Czy to oznacza, ze paczka zostala wyslana
    25.06 AFAIK to w USA pobieraja kase w momencie wyslania towaru (czy jakos
    tak)...

    Prosze o opinie

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-06-27 10:08:24
    Temat: Re: paczka z USA do Polski (OT)
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Ile moze isc (leciec ;-) paczka z USA do Polski (okolo).

    NTG

    BTW moze na cle lezy ??

    radek

  • 3. Data: 2002-06-27 10:18:55
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rad'ek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > BTW moze na cle lezy ??

    A kto by ja tam polozyl i dlaczego? ;-)

    Pozdrawiam

    BAton

  • 4. Data: 2002-06-27 10:24:57
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > A kto by ja tam polozyl i dlaczego? ;-)

    hmmm, wydaje mi sie ze pewne towary powyzej pewnej kwoty podlegaja oplatom
    celnym ... ale moge sie mylic :)

    i pewnie polozyl je tam celnik, zeby sobie polezaly do czasu az ktos sie
    nimi zajmie ...

    napisz moze kwote transakcji - to wiele wyjasni :)

    pozdr

    radek

  • 5. Data: 2002-06-27 10:34:24
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    > napisz moze kwote transakcji - to wiele wyjasni :)

    okolo 30$

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2002-06-27 10:39:37
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > okolo 30$

    to moze stac na cle.
    przy kupowaniu plyt dvd za wielka woda zazwyczaj dochodzi clo.

    radek

  • 7. Data: 2002-06-27 10:47:06
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    > to moze stac na cle.
    > przy kupowaniu plyt dvd za wielka woda zazwyczaj dochodzi clo.

    W jakiej wysokosci?
    Czy do ubran tez?
    Kiedy potraca to clo?

    Pozdrawiam

    BAton

  • 8. Data: 2002-06-27 12:21:07
    Od: "Zdenek Smetana" <z...@i...pl>

    "Rad'ek" <a...@p...fm> wrote in message:

    > to moze stac na cle.
    > przy kupowaniu plyt dvd za wielka woda zazwyczaj dochodzi clo.

    Ejże, niekoniecznie. Robiłem do tej pory m.in. zamówienia DVD w ezDVD (AU)
    za ok. $80, oraz Amazon.com (ok. $100), oraz książki na Amazon.com ($200)
    i ani razu nie doliczyli cła. Paczki szły ok. 2 tygodni.

    Kumplowi raz przysłali zawiadomienie (telegramem!) o cle za DVD, ale jakoś
    się wytłumaczył i koniec końców nic nie musiał płacić.

    A żeby nie było offtopicznie: płaciłem KK VC BZWBK :)

    Pzdr,

    ZS

  • 9. Data: 2002-06-27 14:23:39
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

    Użytkownik "Zdenek Smetana" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się wytłumaczył i koniec końców nic nie musiał płacić.
    >
    > A żeby nie było offtopicznie: płaciłem KK VC BZWBK :)

    A ja z Amazona czekalem 2 tygodnie

    Krzysztof Sz.

  • 10. Data: 2002-06-27 18:59:52
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    Ja kiedys kupilem w stanach towaru o wadze 12 kg i statkiem plynal blisko 2
    miesiace do kraju...
    i cla na szczescie tez nie doliczyli mimo ze bylo to 200 takich samych
    egzemplarzy gazet :)