  • 1. Data: 2002-06-27 10:04:39
    Temat: Umoa przyrzeczona (mieszkanie) a terminy
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Szanowi grupowicze,

    prosze o odpowiedz, jak postepowac w takiej sytuacji. Do konca czerwca miala
    byc podpisana umowa przyrzeczona, jednak umowa kredytowa bedzie mogla byc
    podpisana najwczesniej 1-wszego lipca. Tak wiec juz po terminie.
    Strona sprzedajaca raczej problemow robic nie bedzie, ale - jak sie ma waznosci
    umowy przedstwepnej, jezeli jest tam napisane, ze umowa przyrzeczona bedzie
    podpisana do konca czerwca?
    I - w razie, gdy strona sprzedajaca powie (odpuk puk puk) - sorry, czas minal -
    mozemy cos jeszcze zrobic?

    Prosze o porade, jak postepic w tej sytuacji.

    Pozdrawiam
    Grepe

  • 2. Data: 2002-06-27 10:11:47
    Temat: Re: Umoa przyrzeczona (mieszkanie) a terminy
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    minal -
    > mozemy cos jeszcze zrobic?
    >
    > Prosze o porade, jak postepic w tej sytuacji.

    Mozesz spisac aneks do umowy wstepnej i po klopocie... a jesli nic nie
    zrobisz to sprzedajacy zawsze moze Cie scigac o odsetki, ewentualnie nie
    oddac zadatku i bedzie dzialal zgodnie z prawem, wiec to lezy w Twoim
    interesie aby zmienic umowe wstepna...

    Pozdrawiam

    BAton

  • 3. Data: 2002-06-27 10:33:53
    Temat: Odp: Umoa przyrzeczona (mieszkanie) a terminy
    Od: "Lookas" <s...@i...wp.pl>

    Użytkownik B@ton <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afeo6l$qr2$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > zrobisz to sprzedajacy zawsze moze Cie scigac o odsetki, ewentualnie nie
    > oddac zadatku i bedzie dzialal zgodnie z prawem, wiec to lezy w Twoim

    Oczywiscie sprzedajacy moze sie nie zgodzic na aneks i zadatek ma w kieszeni
    w koncu nie zostaly dotrzymane warunki umowy przedwstepnej. Jakies dwa
    tygodnie temu mialem taka sama sytuacje. Bank sie spoznil 2 tygodnie z umowa
    kredytowa, ale na szczescie sprzedajacy zgodzil sie na aneks - mozna osiwiec
    ze stersu :). Dla mnie skonczylo sie ok. Po prostu pogadaj ze sprzedajacym
    jak jest ze to nie twoja wina tylko bank sie opierdziela i tyle. Normalny
    czlowiek sie zgodzi nie? Powodzenia

    Pozdro
    Lookas