  • Data: 2002-06-06 08:45:53
    Temat: Re: oprocentowanie w Lukasie wyzsze niz w mBanku !!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a co do wyplaty z obcego bankomatu... wiesz Michal - odkad 7 lat temu
    > zalozylem pierwsze konto taka wyplata obiazona prowizja zdazyla mi RAZ -
    > bylem na zakupach w malej miejscowosci i w sklepie nie przyjmowali kart...
    > byl jednak bankomat - wyplacilem chyba 200 zl EC/MC Pekao SA
    > (obciazeniowym) - zaplacilem chyba 6 zl prowizji i od tamtej pory unikam
    > obcych bankomatow :)

    Ano wlasnie.
    Przez dlugi czas mialem tlyko Pekao SA i mnie dosc wkur... jak na SGHu byl
    zepsuty bnankomat, kolejka do kasy na piec kilometrow z zawijasami.
    albo jechalem pod GUS, albo do budynku Polibudy na Woloska.

    Bo w innym bankomacie nie bede kurde wyplacal, szczegolnie jak ja wyplacalem
    =< 50 zl.

    Dlatego taka opcja Fortisowa jest dla mnie idealna - ide sobie i wyplacam
    gdzie chce czy to jest bankomat Euronetu, czy Peko Sa, czy BZWBK czy
    cokolwiek....

    I chwala za to Fortisowi ;) Ale z ta VC im kurde nie wyszlo ;)