  • 1. Data: 2003-04-28 16:10:44
    Temat: oplaty Pekao
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Proszę o pomoc w ustaleniu za co mojemu teściowu Pekao bieże za prowadzenie
    11,50 zł.
    8,50 zł prowadzenie konta a pozostałe 3 zł za co?

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 2. Data: 2003-04-28 18:40:02
    Temat: Re: oplaty Pekao
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o pomoc w ustaleniu za co mojemu teściowu Pekao bieże za
    prowadzenie
    > 11,50 zł.
    Za to, ze jest szczesliwym ;-) posiadaczem Eurokonta Plus!
    I może w blizej nieokreslonej przyszlosci bedzie mial dostep do tegoz konta
    przez net i inne zdalne kanaly dostepu....
    I za to, ze byc moze nie poinformuja go o zmianie numeru rachunku (poczytaj
    watek Co sie dzieje z teleserwisem...).
    I za to, sory, na to, zeby Alianz i Elvia mialy z czego zyc, a Twoj tesc
    mial jakies tam ubezpieczenie (choc na przyklad zupelnie go (ubezpieczenia)
    nie pragnie)....

    Michał M

  • 3. Data: 2003-04-28 23:34:01
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    MrMrooz wrote:

    Witam,

    > I za to, ze byc moze nie poinformuja go o zmianie numeru rachunku
    > (poczytaj watek Co sie dzieje z teleserwisem...).

    Mnie poinformowali, od razu jak przestal dzialac Teleserwis uaktywnilem
    Pekao24 i jest OK.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-05-03 08:19:37
    Od: "boxik" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    prowadzenie
    > 11,50 zł.
    > 8,50 zł prowadzenie konta a pozostałe 3 zł za co?

    wiecej dowiesz sie
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni1s5.xml?/sid=31/
    lang=PL/801148-215560-41
    378