  • 11. Data: 2004-06-19 11:07:50
    Temat: Re: opłata mBank
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Czy stoi on w części ogólnodostępnej, czy już za odprawą paszportową ?

    Zzesc ogolnodostepna, praktycznie przy jednym z wejsc.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-06-19 11:38:10
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Piotr Gralak wrote:
    > znaczenie ma takie, ze za odprawa paszportowa formalnie juz nie jest
    > Polska :)

    Tak, a jakaś podstawa takiego twierdzenia?

    KG

  • 13. Data: 2004-06-19 12:30:06
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 19 Jun 2004 13:38:10 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> wrote:

    >Tak, a jakaś podstawa takiego twierdzenia?

    prawo miedzynarodowe? jakas polska ustawa? nie wiem, nie jestem
    prawnikiem. tak jest i juz. sam sobie poszukaj ;P

    G.

  • 14. Data: 2004-06-19 13:16:30
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2004 13:38:10 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X>
    napisał(a):

    >Tak, a jakaś podstawa takiego twierdzenia?

    Ponieważ jest to lotniczne przejście graniczne, a zatem przechodząc
    odprawę paszportową przechodzisz przez granicę.
    A podstwa ? Myślę że np. Rozporządzenie MSW z dnia 5 grudnia 1991 r. w
    sprawie zasięgu terytorialnego przejść granicznych oraz sposobu i
    warunków przekraczania granicy państwowej + akty wykonawcze :)

    --
    Piotr

  • 15. Data: 2004-06-19 14:23:32
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisała:

    >Zzesc ogolnodostepna, praktycznie przy jednym z wejsc.
    To musisz się kłócić - albo BPH przekazuje złe informacje do mBanku, albo
    w mBanku nie przewidzieli takiej możliwości i wszystkie wypłaty w innej
    walucie niż PLN lecą jako zagraniczne

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 16. Data: 2004-06-19 14:25:17
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana kam <X#k...@w...pl.#X> napisała:

    >A jakie to ma znaczenie?
    W momencie przejścia przez odprawę paszportową opuszczasz terytorium RP.
    Reguluje to prawo międzynarodowe (nie chce mi się teraz szukać dokładnej
    podstawy prawnej)

  • 17. Data: 2004-06-19 15:59:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > To musisz się kłócić - albo BPH przekazuje złe informacje do mBanku, albo
    > w mBanku nie przewidzieli takiej możliwości i wszystkie wypłaty w innej
    > walucie niż PLN lecą jako zagraniczne

    No wlasnie ale tu jest problem - bo to BPH sprzedal mi walute po kursie
    swoim - kurs ten byl podany przed zatwierdzeniem wyplaty Euro. Bylo podane
    ze w dniu dzisiejszym kurs Euro wynosi ..... Wiec IMHO BPH przekazal
    mBankowi kwote juz w PLN.

    Ma moze ktos mozliwosc sprawdzenia wyplaty PLNow z tego bankomatu?

    No a moze jakis posiadacz karte BPH - w koncu to bedzie wlasny bankomat :-)

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2004-06-19 16:07:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    A na dodatek jak byk - bankomat ten znajduje sie na liscie bankomatow BPH na
    ich stronach, bez dodatkowych zastrzezen ze to bankomat zagraniczny.

    http://www.bph.pl/pl/pib/bankomaty/lista?w=&m=Warsza
    wa&pscope=1

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2004-06-19 16:44:39
    Temat: Re: opłata mBank - odp mBank
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Szanowna Pani,

    uprzejmie informuje, ze oplata zostala pobrana od wyplaty gotowki w
    bankomacie jak od wyplaty z bankomatu zagranicznego poniewaz wyplata zostala
    zrealizowana w walucie obcej. Rachunki w mBanku sa prowadzone wylacznie w
    walucie polskiej. Z tresci Pani maila nie wynika gdzie dokladnie bankomat
    jest usytuowany, w ktorej strefie, wiec jest mi trudno stwierdzic czy dany
    bankomat jest juz traktowany jako zagraniczny czy jako polski. Jesli zyczy
    Pani sobie otrzymac szczegolowe wyjasnienia oraz chec sprawdzenia przez bank
    zaistnialej sytuacji to prosze o kontakt telefoniczny z mLinia pod numerem
    0801 300 800 lub 042 6300 800, operator przyjmie stosowna dyspozycje w tej
    sprawie.

    Z poważaniem
    =============
    ********* *****
    Inspektor Bankowy
    Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta
    BRE Bank S.A. - mBank

  • 20. Data: 2004-06-19 17:01:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Inspektor Bankowy
    > Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta
    > BRE Bank S.A. - mBank

    BTW - smiesznie to wyglada, jak pisze do mBanku, a odpowiedz dostaje z
    nastepujacego maila :-)

    ***.****@bremultibank.com.pl

    --
    JaKi