  • 1. Data: 2004-06-18 16:08:10
    Temat: Nie będzie lichwiarskich pożyczek?
    Od: "majcher" <l...@k...chip.pl>

    http://tiny.pl/h91

    Komu ta pani Aldona Michalak chce się przypodobać bo chyba nie tym 750 tyś
    klientom Providenta
    Co mają zrobić ludzie którym bank odmówi pożyczki?
    Jeśli ktoś ma ochotę płacić odsetki w wys 60% rocznie to dlaczego ma nie
    płacić?
    Albo jak mam ochotę pożyczyć 50 zł na flaszkę to czemunie będę mógł iśc do
    lombardu?

  • 2. Data: 2004-06-18 16:19:15
    Temat: Re: Nie będzie lichwiarskich pożyczek?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    majcher <l...@k...chip.pl> wrote:
    > Albo jak mam ochotę pożyczyć 50 zł na flaszkę to czemunie będę mógł
    > iśc do lombardu?

    Ok. Ale dlaczego wszystkie te "instytucje" wprost nie informuja o
    oprocentowaniu pozyczki?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-18 16:21:12
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On Fri, 18 Jun 2004 18:08:10 +0200, "majcher" <l...@k...chip.pl>
    wrote:

> [...]
    >płacić?
    >Albo jak mam ochotę pożyczyć 50 zł na flaszkę to czemunie będę mógł iśc do

    Bo jeb... państwo chce być opiekuńcze?

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team
    _| _|\____|

  • 4. Data: 2004-06-18 16:26:42
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Ok. Ale dlaczego wszystkie te "instytucje" wprost nie informuja o
    > oprocentowaniu pozyczki?

    Gwoli ścisłości, to informowanie o oprocentowaniu karty kredytowej też
    nie jest ulubioną czynnością banków...

  • 5. Data: 2004-06-18 16:31:34
    Od: "majcher" <l...@k...chip.pl>

    napisał w wiadomości news:cav4m3$au9$1@news.onet.pl...

    > Ok. Ale dlaczego wszystkie te "instytucje" wprost nie informuja o
    > oprocentowaniu pozyczki?
    To nie łatwiej wprowadzić ustawę która zmusi te instytucje do podawania
    prawdziwego kosztu takiej pożyczki?

  • 6. Data: 2004-06-18 16:33:21
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > To nie łatwiej wprowadzić ustawę która zmusi te instytucje do podawania
    > prawdziwego kosztu takiej pożyczki?

    a nie ma takiej ustawy?

    kursor

  • 7. Data: 2004-06-18 16:39:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    majcher <l...@k...chip.pl> wrote:
    > To nie łatwiej wprowadzić ustawę która zmusi te instytucje do
    > podawania prawdziwego kosztu takiej pożyczki?

    Pewnie latwiej, ale trzeba punkt proentowy zyskac...

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-06-18 16:43:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kursor <mKursor@_USUN_wp.pl> wrote:
    > a nie ma takiej ustawy?

    niby jest, ale procentowanie realne jest baaardzo malym druzkiem lub dopiero
    w umowie

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-06-18 21:51:48
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:gi56d0dpgtlj8et16b6ud6fmrrbvkjfue8@4ax.com,
    niejaki(a): Marek Ciesielski z adresu <m...@k...chip.pl> napisał(a):

    > Bo jeb... państwo chce być opiekuńcze?

    Bo idą wybory.

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]