  • 1. Data: 2003-08-26 06:58:36
    Temat: odmowa udzielenia kredytu na towar
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    wczoraj próbowałem kupić coś na raty za całe 570 zł. Raty kredytuje
    Lukas, w którym mam konto i kartę kredytową.

    Oczywiście odmówiono mi udzielenia kredytu (nie mam debetu, nie
    przekraczam salda, nie zalegam ze spłatami). Wykazałem dochód 1000 zł
    netto. Limit mojej KK to 5000 zł.

    Co radzicie?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2003-08-26 07:08:59
    Temat: Re: odmowa udzielenia kredytu na towar
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wozik wrote:
> [...]
    >
    > Oczywiście odmówiono mi udzielenia kredytu (nie mam debetu, nie
    > przekraczam salda, nie zalegam ze spłatami). Wykazałem dochód 1000 zł

    Ja się zapytałem w Hypernovej czy mogę dostać ich kartę (obsługiwaną
    przez Lukasa) bez zaświadczeń. Też mam od prawie dwóch lat poprawnie
    obsługiwaną KK Lukasa. I też mi odmówili. Lukas prowadzi ciekawą
    politykę, nie ma co. W końcu jest konkurencja - zrezygnowałem z KK
    Lukasa. Nie chcą klienta to nie - napraszał się nie będę.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-08-26 07:11:08
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@s...wroc.pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oczywiście odmówiono mi udzielenia kredytu (nie mam debetu, nie
    > przekraczam salda, nie zalegam ze spłatami). Wykazałem dochód 1000 zł

    zadzwonic do Lukasa i sie zapytac ;)

    a z mojego doswiadczenia to powiem, ze niektore sklepy z jakiegos powodu
    maja minimalna kwote zakupu ratalnego ustawiona na 1000pln (jeden ze sklepow
    komputerowych w ktorym chcialem zakupic monitor), ale wtedy odmowe dostajesz
    juz w sklepie, bez sprawdzania w Lukasie.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2003-08-26 07:12:22
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    t...@p...fm (Tomasz Staszewski) napisał(a):

> [...]
    > Lukas prowadzi ciekawą politykę, nie ma co. W końcu jest
    > konkurencja - zrezygnowałem z KK Lukasa. Nie chcą klienta to nie

    Cholera, wiedziałem, że to się tak skończy. Ale ja też nie mam
    zamiaru ich prosić. Na szczęście jest jeszcze kilka banków w tym
    kraju.

    PS Którą KK wybrać?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 5. Data: 2003-08-26 07:16:10
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Tomasz Jaszowski" <t...@s...wroc.pl> napisał(a):

    > zadzwonic do Lukasa i sie zapytac ;)

    Byłem tam osobiście. Kobieta nie umiała mi odpowiedzieć. Czekam na
    telefon, bo miała się dziś skontaktować z kimś kompetentnym.

    PS To nie żaden mały sklepik, chciałem kupić coś w MM, gdzie Lukas na
    każdym kroku krzyczy, że daje raty 0%. Tylko ciekawe komu.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 6. Data: 2003-08-26 07:18:11
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wozik wrote:

    > PS Którą KK wybrać?

    Prosto można dostać w BPHPBK albo mBanku.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-08-26 07:26:52
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Oczywiście odmówiono mi udzielenia kredytu (nie mam debetu, nie
    > przekraczam salda, nie zalegam ze spłatami). Wykazałem dochód 1000 zł

    Witaj!

    Korzystasz już z kredytu w postaci KK, dlatego Lukas odmówił kolejnego na
    zakup na raty.

    Jak ja miałem pożyczkę w koncie sytuacja była ta sama. Gdybym chciał wziąć
    coś na raty musiałbym zrezygnować z pożyczki w koncie.

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 8. Data: 2003-08-26 07:28:19
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl> napisał(a):

    > Korzystasz już z kredytu w postaci KK, dlatego Lukas odmówił
    > kolejnego na zakup na raty.

    Nie widzę związku.

    > Jak ja miałem pożyczkę w koncie sytuacja była ta sama. Gdybym
    > chciał wziąć coś na raty musiałbym zrezygnować z pożyczki w
    > koncie.

    A ja zrezygnuję z ich karty ;-) Są lepsze oferty.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 9. Data: 2003-08-26 07:34:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 8/26/2003 9:12 AM, Użytkownik Wozik napisał:

    > PS Którą KK wybrać?

    Idziesz z karta Lukasa i ostatnimi 3-ma wyciagami do BPH-PBK i masz
    ichniejsza bez formalnosci :) (bynajmniej tak bylo)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 10. Data: 2003-08-26 07:36:12
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wozik" <w...@s...pl> wrote in message
    > Nie widzę związku.

    Po prostu bank nie chcial pozyczac Ci wiecej niz juz pozyczyl. Stwierdziliz
    pewnie, ze limit KK to maksimum, jakie mozesz bez problemu splacic w razie
    czego.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak