  • 1. Data: 2006-01-03 18:56:39
    Temat: odmowa platnosci karta przez sklep
    Od: "Tab Master" <t...@g...com>

    dzisiaj sprzedawca odmowil mi przyjecia platnosci za towar mimo tego ze
    na drzwiach byly stosowne nalepki i zadnej informacji o minimalnych
    limitach platnosci bezgotowkowych czy tez jakiejs awarii sprzedawca
    oswiadczyl mi z nieukrywanym usmiechem na twarzy, ze no wie pan dla
    takich kwot to nie.... (za towar placilem ponad 20 zl co mnie troche
    zdziwilo)
    zaczal cos marudzic o oplatach itd, powiedzialem ze mnie to malo
    obchodzi, a poniewaz sie spieszylem i nie mialem czasu wdawac sie w
    dyskusje wyjalem banknot i... okazalo sie ze pan sprzedawca nie ma jak
    wydac - zeby wydac mi reszte musial obskoczyc 2 inne kasy i rozmienic
    pieniadze - tu sie juz lekko zdenerwowalem.
    jednak dopiero w domu spostrzeglem, ze pan sprzedawca osmielil sie mnie
    dodatkowo oszukac doliczajac 2 sztuki do zakupionego towaru - tu juz po
    prostu przegial i mam szczera ochote ustawic go jakos do pionu
    sciagajac na niego odpowiednie "instytucje" i nie chodzi tu o kwote na
    ktora mnie oszukal bo to raptem niecale 3 zl bylo, ale po prostu o
    zasade ze robactwo trzeba tepic!
    (na wydruku z kasy mam napisane iz owym kasjerem byl sam kierownik
    sklepu)

    moje pytanie jest nastepujace:
    gdzie to moge zglosic odmowe przyjecia zaplaty karta i kogo moge
    dodatkowo naslac na tego oszusta? (sklep jest niemaly a obsluguje go
    polcard chyba)
    bo to, ze juz nic tam wiecej nie kupie jest oczywiste...

  • 2. Data: 2006-01-03 19:41:12
    Temat: Re: odmowa platnosci karta przez sklep
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Tab Master napisał(a):
> [...]
    > polcard chyba)
    > bo to, ze juz nic tam wiecej nie kupie jest oczywiste...

    Pierwsze co powinieneś zrobić to poinformować o tym PolCard'a

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2006-01-03 19:50:57
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Przemek napisał(a):

    > Pierwsze co powinieneś zrobić to poinformować o tym PolCard'a

    To ja się przyłączę do pytania z podobnym problemem:

    Kupowałem komputer. W momencie płatności (chciałem zapłacić
    karta) poinformowano mnie, że za płatność kartą jest dodatkowa
    opłata, która uiściłem.

    Czy to zgodne z zasadami i przepisami?

    Ponieważ sklep mnie naciął (komputer był wadliwy, m. in. nie
    podłączono stacji dyskietek, transport, który miał być w cenie
    okazał się niemożliwy, a 5-letnia gwarancja ma ten mały haczyk,
    że wymaga słono płatnej "konserwacji" komputera co kilka
    miesięcy, próbowano mi wydać komputer bez myszki, za którą
    zapłaciłem itd.), więc dlatego chętnie coś bym z tym zrobił.

    Krzysztof Kośmiński

  • 4. Data: 2006-01-03 20:06:41
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > "konserwacji" komputera co kilka miesięcy, próbowano mi wydać komputer bez
    > myszki, za którą zapłaciłem itd.), więc dlatego chętnie coś bym z tym

    Tak na marginesie PTR a obecnie Sferis ?

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2006-01-03 20:22:19
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Krzysztof Kosminski napisał(a):

> [...]
    > płatnej "konserwacji" komputera co kilka miesięcy, próbowano mi wydać
    > komputer bez myszki, za którą zapłaciłem itd.), więc dlatego chętnie coś

    O tym był jakiś czas temu cały wątek, znalazłem go nawet dla Ciebie więc
    zapraszam do lektury :) http://tinyurl.com/c5tps

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2006-01-03 20:24:53
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):

    > Tak na marginesie PTR a obecnie Sferis ?
    >
    > MAd Hat
    > ter

    A może superkomputer firmy Monnel bądź inaczej http://www.uwagakomputery.pl/

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2006-01-03 20:33:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-03 21:24, osobnik Przemek stwierdził, iż:

    > A może superkomputer firmy Monnel bądź inaczej
    > http://www.uwagakomputery.pl/

    Menel to tylko na raty ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2006-01-03 21:07:50
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2006-01-03 21:24, osobnik Przemek stwierdził, iż:

    > Menel to tylko na raty ;)

    No tak kartą tam na pewno nie można płacić :D
    Ale gotówką chyba tak, czy same raty?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 9. Data: 2006-01-03 21:34:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jan 2006 21:22:19 +0100, Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
    wklepał(-a):

    >O tym był jakiś czas temu cały wątek, znalazłem go nawet dla Ciebie więc
    >zapraszam do lektury :) http://tinyurl.com/c5tps

    A pstryk.pl nadal "ubezpiecza"...

  • 10. Data: 2006-01-03 21:39:08
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>