  • 1. Data: 2014-05-13 18:52:35
    Temat: ocena BIK
    Od: s...@g...com

    Korzystając z BIK.pl ( na marginesie zapraszam jest promocja bezpłatne dostęp ponad
    inf. ustawową )
    Sprawdziłęm sobie historię i pobrałem aktualną ocenę BIK, i tutaj ZONK nie mam
    maksymalnej oceny na 631 mam 515, co może być powodem:

    1.aktualnie nie mam długu zadłużenia tylko potencjalne bo z kart kredytowych ( w tym
    dwie spłacone całkowicie są na wypowiedzeniu, jeszcze w BIK są jako trwające)
    trzecia kart nie jest opóźniona.

    ktoś ma rozgryzioną tę punktację BIK

  • 2. Data: 2014-05-13 18:59:56
    Temat: Re: ocena BIK
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.05.2014, 18:52, s...@g...com pisze:
    > ktoś ma rozgryzioną tę punktację BIK

    No wlasnie, wiec skad masz miec najwyzsza ocene, skoro tylko 2 KK i to
    na wypowiedzeniu? Nie sadzisz, ze zeby miec wysoka ocene trzeba jednak
    aktywniej korzystac z produktow kredytowych?

  • 3. Data: 2014-05-13 19:01:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    tym dwie spłacone całkowicie są na wypowiedzeniu, jeszcze w BIK są jako trwające)

    dokładnej punktacji nie da się dokładnie wyjaśnić, widziałem dziesiątki
    raportów, osoby z teoretycznie lepszą historią miały gorszą punktację
    niż te ze słabszą lub nawet opóźnieniami w płatnościach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-05-13 22:54:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-13 19:01, RobertS pisze:

> [...]
    > raportów, osoby z teoretycznie lepszą historią miały gorszą punktację
    > niż te ze słabszą lub nawet opóźnieniami w płatnościach

    To chyba zależy od widzimisie analityka.
    Zapytania do Banku i wnioski (odrzucone) też bardzo osłabiają punktację.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-05-13 23:01:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To chyba zależy od widzimisie analityka.
    > Zapytania do Banku i wnioski (odrzucone) też bardzo osłabiają punktację.

    w jaki sposób analityk może mieć wpływ na punktację w BIK?

    oczywiście zapytania kredytowe (wykonywane przez banki) obniżają
    punktację tak samo decyzje negatywne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-05-14 07:54:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 23:01:06 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > oczywiście zapytania kredytowe (wykonywane przez banki) obniżają
    > punktację tak samo decyzje negatywne
    W raportach BIK(tych które widuja analitycy bankowi np) nie spotkałem informacji o
    wnioskach odrzuconych.

  • 7. Data: 2014-05-14 08:21:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...

    > Sprawdziłęm sobie historię i pobrałem aktualną ocenę BIK, i tutaj ZONK nie
    > mam maksymalnej oceny na 631 mam 515, co może być powodem:

    Twoja wypowiedź sugeruje, że zakładasz, że jak ktoś nigdy nie brał kredytu
    to ma max i dopiero za wpadki ma obniżaną punktację.
    Tymczasem dla banków taki ktoś nie jest w żaden sposób wiarygodny, bo nie
    mają podstaw, aby przypuszczać jak będzie obsługiwał kredyt.
    P.G.

  • 8. Data: 2014-05-14 12:22:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-13, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > Sprawdziłęm sobie historię i pobrałem aktualną ocenę BIK, i tutaj ZONK nie mam
    maksymalnej oceny na 631 mam 515, co może być powodem:

    Ja, przy aktywnej 5-letniej historii kredytowej (karty, pożyczki gotówkowe,
    kredyt samochodowy, kredyt mieszkaniowy), b. dobrej, stabilnej historii zarobków
    braku opóźnień itd. mam 551 punktów.

    Także niezbadane są wyroki BIK-ckie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2014-05-14 14:03:25
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-05-13 18:52, s...@g...com pisze:
> [...]
    tym dwie spłacone całkowicie są na wypowiedzeniu, jeszcze w BIK są jako trwające)

    Ja mam 535 pkt - 15-to letnia historia kredytowa, obecnie 2szt. KK + 2
    pożyczki. KK spłacane zawsze w kwocie całkowitej, jedno jednodniowe
    opóźnienie w spłacie raty pożyczki (już spłaconej). Zapytania rzadziej
    niż raz w roku.

    Trzeba chyba składać reklamacje w BIK ;)

    Darek

  • 10. Data: 2014-05-14 14:19:13
    Od: luc <b...@g...de>

    528 punktów po 7 latach w BIK. Pewnie wkrótce będzie więcej, jak się zrobi porządek z
    KK do odstrzału...

    pzdrwm
    luc