  • 1. Data: 2014-05-13 19:29:33
    Temat: Inteligo i powiadomienia na jabbera
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Po tylu latach skusiła mnie w końcu promocja Inteligo i założyłem u nich
    konto. Dostęp do www trzyma poziom - czytelny i szybki. Na pewno plusem
    jest trzymanie się starego stylu i nie gonienie za nowościami w stylu
    Synka albo nju-mBąka. Jednak najlepsze co jest w Inteligo a czego nie ma
    gdzie indziej (przynajmniej ja nigdzie nie widziałem) to darmowe
    powiadomienia o wszelkich działaniach na koncie, które wysyłane są przez
    jabbera (XMPP) czyli np. możemy to odbierać przy pomocy czatu gmail
    (tylko tego starego, bo na nowym hangout niestety nie zadziała). Jak dla
    mnie jest to świetne rozwiązanie i muszę tutaj Inteligo szczerze
    pochwalić i aż sam się sobie dziwię, że chwalę PKO ;) Było nie było na
    razie się do nich przenoszę i zostaję na dłużej.

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-05-13 19:51:09
    Temat: Re: Inteligo i powiadomienia na jabbera
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

> [...]
    > pochwalić i aż sam się sobie dziwię, że chwalę PKO ;) Było nie było na
    > razie się do nich przenoszę i zostaję na dłużej.

    Jest od dawna z tego co pamiętam. Co mnie dziwi to to, że w iPKO nie ma...

  • 3. Data: 2014-05-13 20:01:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 13.05.2014 19:51, W pisze:

    > Jest od dawna z tego co pamiętam. Co mnie dziwi to to, że w iPKO nie ma...

    No na pewno ale jakoś na grupie nigdy o tym nikt nie wspominał, jak była
    dyskusja o powiadomieniach, jako o niewątpliwej zalecie. Także dla mnie
    to nowość i pozytywne zaskoczenie z najmniej spodziewanej strony ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-05-13 20:21:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 May 2014 20:01:29 +0200, xbartx napisał(a):

    > No na pewno ale jakoś na grupie nigdy o tym nikt nie wspominał, jak była
    > dyskusja o powiadomieniach, jako o niewątpliwej zalecie. Także dla mnie
    > to nowość i pozytywne zaskoczenie z najmniej spodziewanej strony ;)

    Pewnie tylko tam pasjonat zdołał przebić głową beton :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2014-05-14 19:35:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 13.05.2014 20:21, Borys Pogoreło pisze:

    > Pewnie tylko tam pasjonat zdołał przebić głową beton :)

    Pewnie tak ale IMO bardzo miło mnie zaskoczyli no i de facto jak na
    razie kupili.

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-05-14 20:58:17
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

    > Pewnie tak ale IMO bardzo miło mnie zaskoczyli no i de facto jak na
    > razie kupili.

    Yup. A takie ING dla przeciwwagi nie może wprowadzić chociażby powiadomień
    na e-mail. No litości! zwłaszcza, że ostatnio w odpowiedzi powiadomili mnie,
    że na e-mail nie ma i nie będzie na razie bo, uwaga!, bank uważa że takowe
    maile zawierały by tajemnicę bankową, a bank dba o bezpieczeństwo! Wyglądało
    to wybitnie dziwnie zwłaszcza przy yntelygentnych i wybiórczych tokenach sms
    do autoryzacji, nie wspominając już o radosnym przesyłaniu powiadomień via
    sms...

  • 7. Data: 2014-05-15 21:44:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    takie wielce internetowy mbank
    też powiadomień na mail nie ma

  • 8. Data: 2014-05-16 10:31:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No na pewno ale jakoś na grupie nigdy o tym nikt nie wspominał, jak była
    > dyskusja o powiadomieniach, jako o niewątpliwej zalecie. Także dla mnie
    > to nowość i pozytywne zaskoczenie z najmniej spodziewanej strony ;)

    Dzięki za info, dla mnie też nowość, nie zauważyłem mimo używania inteligo,

    a.

  • 9. Data: 2014-05-16 17:33:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 15.05.2014 21:44, zlotowinfo pisze:
    > takie wielce internetowy mbank
    > też powiadomień na mail nie ma

    Jak to nie ma jak już od jakiegoś czasu są: mail i sms aczkolwiek oba
    płatne, niestety.

    Xenocide