  • Data: 2003-10-21 15:32:55
    Temat: Re: numery kont w PKO BP
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek J"
    > (....) Chodzi mi o sam fakt, że PKO wprowadziło numery
    > _bez_uzgodnienia_ długości w obrębie całego pięknego kraju zwanego Polską.
    > Jest to powód (oczywiście czysto formalny), dla którego numery PKO BP nie

    > zgodne z normą. Są stworzone wg zawartych w niej wytycznych, ale nie są z

    > normą całkowicie zgodne.

    mam przed sobą normę PN-ISO 13616 z X 1998 - powiedz gdzie (ktory punkt)
    wymagana lub zalecana jest jakas konkretna dlugosc rachunku ;-)))

    to co ty cytowales to ustalenia europejskie w ktorych kazdy kraj zostal
    zobowiazany
    do ustalenia stalej dlugosci rachunku oraz do jego budowy zgodnej z norma
    IBAN
    - sama norma czegos takiego nie przewiduje i dlatego nie masz racji mwiac,
    ze rachunek z PKOBP nie spelnia normy IBAN
    *** blad ***