  • Data: 2002-01-23 15:30:01
    Temat: Re: nowy wzor formularza dla przelewow/wplat na podatki
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek_C" <m...@N...kki.net.pl> napisał w wiadomości
    news:a2mh66$oh9
    > 15.09.2001 MF oglosil rozporzadzenie w sprawie wzorow formularza
    > wplaty gotowkowej i polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego.
    > Rozporzadzenie weszlo od 01.01.2002 i okresla wzor formularza zblizony
    > do ZUS-owskiego.

    to jest de facto problem :-) wg mnie do konca roku mozna sprawe olac i pisac
    po staremu, choc pojawily sie juz schematy jak to robic zgodnie z ich
    wymaganiami, ale wymaga to jak dla mnie za duzo cierpliwosci aby te symbole
    wpisywac w tresc przelewu
    Pytanie to zadalem rozniez do inteligo - powiedzieli ze zrobia, jak zwiazek
    bankow polkich wyda wytyczne
    :-) a podobno ich nie wydal jak dotad