  • Data: 2002-01-24 10:23:05
    Temat: Re: nowy wzor formularza dla przelewow/wplat na podatki
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a2olss$d4l$1@flis.man.torun.pl...

    > Nawet ta specjalna forma tytułu przelewu nie
    jest konieczna. Dlaczego?
    > Dlateogo, że NIE ma podstawy prawnej aby US nie
    przyjmował przelewów w
    > dotychczasowej formie. Skoro więc nie ma - można
    przelewać po staremu.

    Mi to jest na reke, bo nie lubię zbędnych
    komplikacji, ale co do tej podstawy prawnej. Jak
    się to ma do tego rozporządzenia MF z dnia
    15.09.2001 r. w sprawie określenia wzoru
    formularza polecenia przelewu na rachunek
    organu podatkowego (Dz.U. z dn. 27.09.2001 r.,
    Dz.U.01.105.1146)
    Chyba na razie odpuszczono (MF) ale formalnie to
    obowiązuje

    Sark
    p.s. dodatkowo MF wydał jeszcze jedno - Dz.U.
    2001 nr 148 poz. 1654, rozporządzenie Ministra
    Finansów z dnia 17 grudnia 2001 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie określenia wzoru
    formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia
    przelewu na rachunek organu podatkowego.