  • Data: 2002-07-14 16:27:38
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: Shot <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    JackT pisze:

    > Żartujesz?
    > Taki "świstek" na dowolną kwotę każdy mógłby sobie sam wyrzeźbić w Paint'cie
    > ;)
    > Poczekajmy na upowszechnienie się podpisu cyfrowego...
    > Na razie zapychaj do marmurka po pieczątkę...

    Pieczątkę też bez problemu mogę sobie sam wyrzeźbić (może nie w Paincie, ale
    w innym programie). IMHO jest to takie samo fałszerstwo jak wyrzeźbienie sobie
    "świstka" i utrzymywanie, że jest prawdziwy.

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water." The sermon tonight:
    "Searching for Jesus."