  • Data: 2002-07-14 20:46:19
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:
    > - przelewy do ZUS

    Już powoli przenoszę się z inteligo

    > - wydruk ładnego potwierdzenia złożenia zlecenia z ekranu

    Wg. mnie o wiele czytelnie jsze niż inteligo

    > - podsumowanie historii operacji (obecnie "operacje wykonane"), historia
    > za n-miesięcy, przy > 50 operacji możliwość przejścia do
    > wcześniejszych/późniejszych ekranów

    rewelacja, nareszcie nie ma sztucznego ograniczenia do 3 miesięcy w tył +
    świetne podsumowanie za cały okres o który pytamy.

    > - podgląd blokad

    Właśnie się zastanawiałem skąd blokady na mom koncie, patrzę a rzeczywiście
    kupowałem to i to - fajnie :(

    > - zmiany niektórych mylących sformułowań

    Mnie tam nic za bardzo nie przeszkadzało.

    > pierwsze wrażenie bardzo pozytywne!

    Potwierdzam, oby tak dalej.
    Dobra robota!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome