eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniepiśmienna niższa kultura bankowości › Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
  • Data: 2019-06-05 21:58:46
    Temat: Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:29:20 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > W dniu 05.06.2019 o 19:07, n...@p...pl pisze:
    > > matka spłaca kredyt przed terminem, wysyła do banku list polecony w krórym
    wskazuje rachumek bankowy na który bank ma zwrócić pieniądze po rozliczeniu kredytu
    > >
    > > bank olewa ten list i wysyła sma-a że klienka ma zadzwonić
    > >
    > > mam pytanie: czy banki muszą przestrzegać prawa bankowego czy nie muszą?
    > > skoro umowę zawarto pisemnie to pisemnie sie ją wypowiada i bank powinien
    > > uznać taką formę rozwiązania umowy.
    > >
    > > a może jestem w błędzie? Może coś się zmieniło?
    > > może wystarczy że prezes zarządu aliora złoży w imieniu banku
    > > oświadczenie, np.: "oświadczam że ch... kładę na polskie ustawy..."
    > > i może wtedy już nie musi przestrzegać polskiego prawa?
    > >
    > A zadzwoniła? Bo może zrobiła błąd w numerze rachunku albo zapomniała
    > podpisać dokument i dlatego ktoś zamiast wysłać do niej list chce coś
    > tam uzgodnić.

    podpisane zgodnie z wzorem, nr poprawny

    gdyby niższa kultura bankowości miała na drzwiach banku
    napisane: "niesłyszący klienci wypierdalać", to nie miałbym pretensji
    ale jeśli obsłużyli niesłyszącego, a teraz utrudniają rozliczenie
    kredytu po przedterminowej spłacie to bardzo mi się to nie podoba...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1