  • Data: 2019-06-06 14:47:42
    Temat: Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A propos kultury bankowosci.

    Znow mam powtorke z rozrywki - zlecilem przelew wiekszej kwoty, ... i
    nic.
    Ani przelewu, ani telefonu.

    No ... akurat zadzwonili. przelew zlecony wczoraj, a teraz juz po
    14-tej ... pewnie wyjdzie jutro.

    I ciekaw jestem, czy sami by zadzwonili, bo akurat moja kolej,
    czy moj drugi przelew ich pospieszyl, bo w miedzyczasie zdazylem
    zlecic ponownie :-)

    A nie, musze lekko przeprosic - o 10:45 wyslali SMS o wstrzymaniu, z
    prosba o telefon ...

    J.