eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniepiśmienna niższa kultura bankowości › Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
  • Data: 2019-06-06 14:31:29
    Temat: Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik nowyjestem napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5352e75d-10f7-414b-a4c2-005103827fc2@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:29:20 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    >> A zadzwoniła? Bo może zrobiła błąd w numerze rachunku albo
    >> zapomniała
    >> podpisać dokument i dlatego ktoś zamiast wysłać do niej list chce
    >> coś
    >> tam uzgodnić.

    >podpisane zgodnie z wzorem, nr poprawny

    >gdyby niższa kultura bankowości miała na drzwiach banku
    >napisane: "niesłyszący klienci wypierdalać", to nie miałbym pretensji
    >ale jeśli obsłużyli niesłyszącego, a teraz utrudniają rozliczenie
    >kredytu po przedterminowej spłacie to bardzo mi się to nie podoba...

    Na razie, to sam nie napisales w poscie ze o nieslyszaczego chodzi, to
    skad bank ma wiedziec ?

    No dobra, moze powinien miec gdzies tam haczyk "osoba głucha" ... ale
    czy RODO pozwala ? :-)

    A poza tym nie napisales, kiedy to bylo.
    Moze bank chce cos sprawdzic, a przy braku kontaktu jednak zrealizuje
    pisemne polecenie.

    Albo mu wychodzi, ze nadplaty nie bedzie, trzeba doplacic :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1