  • Data: 2016-01-05 17:38:16
    Temat: Re: niechciane bony, karty podarunkowe itp.
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    dużo zależy od tego czy za bony można kupić żywność i czy tylko
    wybraną czy każdą. Jeśli ktoś zarabia 1286zł to moim zdaniem
    lepiej go nie wq... bonami za które może kupić np. tylko książki
    w empiku, ale jak da się bony do realizacji m.in. w netcie, to
    spoko. Jak ktoś musi zaspokoić najbardziej podstawowe potrzeby
    to nakupi sobie chleba ryżu makaronu ziemniaków i cebuli i też
    będzie zadowolony. Gorzej jak się okaże że bony są do realizacji
    w jakiś delikatesach internetowych i że jeszcze trzeba płacić
    gotówką za doręczenie paczki, a zupełna katastrofa jak okaże się
    że nie kupisz za nie nic oprócz słodyczy a akurat odchudzasz się