  • Data: 2016-01-06 21:31:39
    Temat: Re: niechciane bony, karty podarunkowe itp.
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2016-01-02 02:53, PiteR pisze:

    > Chyba bardzo mały. Dawno nie widziałem bonów wsklepach ani nie
    > słyszałem o nich. Teraz ludzie zrobili się bardzo nerwowi. Potrzebują
    > żywej gotówki. W mojej pracy byłby niechybnie niezły dym. Trzynastka w
    > bonach to byłyby zamieszki.

    Po przepieciu poprzedniego pracodawcy przez innego (jedna miedzynarodowa
    korporacja kupila dzial od innej korpo) zaczlismy dostawac takie bony.
    Pomsylane to bylo jako platnosc za obiady itp. wiec w nominalach po 5
    PLN. U nas do zrealizowania praktycznie tylko w markecie wiec mozecie
    sobie wyobrazic jak sie cieszyly panie w kasach i klienci za nami;) Od
    jakiego czasu jest to jednak w formie karty Visa i problem zniknal,
    mozna wydac w kadym spozywyczym albo markecie przyjmujacym karty. Karta
    nie dostaje autoryzacji np. w salonikach prasowych. Wiec obecnie trudno
    to rozpoznac, musialbys sie dokaldnie przyjrzec jaka karta placi klient
    przed toba.

    A dlaczego nie dostaje sie po prostu wiekszej pensji? Otoz za taka karte
    placi sie od calosci podatek dochodowy a ZUS tylko jezeli dostanie sie
    wiecej niz limit.

    Pozdrawiam,
    Marcin