  • Data: 2003-04-29 08:42:36
    Temat: Re: nie ma co pisać do Ministerstwa Finansów
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:

    > Bartol> Tia, i gdyby nie ten cholerny Balcerowicz, to plawilibysmy sie
    > Bartol> dzisiaj w dobrobycie jak Bialorusini. Zal dupe sciska.
    >
    > Pomyśl jak to fajnie pójść do lekarza po recepte na jajko ...

    Wiesz, mnostwo ludzi zdaje sie do takich rzeczy tesknic. Ostatnio
    znalazlem w jakiejs starej ksiazce moja kartke zywnosciowa. Poniewaz
    byla prawie kompletna poczytalem sobie, co jako dziecko moglem
    (teoretycznie) kupic do jedzenia. Ku*&^, trzeba byc ciezkim debilem,
    zeby mowic ze za komuny bylo lepiej niz teraz. :-(((((

    Bartol