  • 11. Data: 2002-05-14 11:40:59
    Temat: Re: [news] Bankowe prowizje nielegalne
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wanias wrote:

    > żytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ta sprawa nie dotyczy, bo nie płacą podwójnie - za konto i za wypłatę
    > gotówki

    jedyna mozliwosc wyplaty gotowki z inteligo to bankomat a zeby miec do
    niego
    dostep musisz zaplacic za karte platnicza, wiec w przypadku gdy Twoje
    saldo
    jest nawet wieksze od 100 zl to i tak placisz podwojnie bo 99 gr za
    karte
    i 1,99 za wyplate z bankomatu

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 12. Data: 2002-05-14 13:05:24
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > co nie dotyczy ??? prowizja za wyplate gotowki nie dotyczy ?

    W artykule jest napisane, ze bank nie powinien pobierac oplat za wyplate
    podczas pobierania oplaty za prowadzenie konta.

  • 13. Data: 2002-05-14 13:06:27
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > "Przepisy kodeksu cywilnego wyraźnie mówią, że posiadacz konta może
    > w każdej chwili i na każde żądanie odebrać zdeponowane w banku
    > pieniądze."
    > wyplata pieniedzy z konta w inteligo moze spowodowac naliczenie
    > oplaty za prowadzenie rachunku, czyli prowadzic do sytuacji
    > uznanej przez sad antymonopolowy za niedozwolone,
    >
    > imho, inteligo lamie powyzsza zasade i rowniez przegraloby przed sa

    A kto ci broni wybrac? Przeciez masz dostep. Poza tym Inteligo to nie
    monopolista i wybor nalezy DO CIEBIE.

  • 14. Data: 2002-05-14 13:09:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > W artykule jest napisane, ze bank nie powinien pobierac oplat za wyplate
    > podczas pobierania oplaty za prowadzenie konta.

    BZWBK - cholota pobiera za prowadzenie i za wyplate w kasie a dodatkowo
    powyzej 5k - o zlodzieje ;-P

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-05-14 13:22:04
    Od: <c...@m...com.pl>

    > Czy bezpłatnie.
    > Przepisy też mówią o wyciagach.
    > (a te są zwykle płatne)

    > Sąd, sądem.
    > Banki robią co chcą,
    > a urzędy szukają  "dobra" obywatela :-((
    >
    >        BAH
    > PS.
    >   Państwo bierze podatki  (opłata za konto)
    > A za różne czynności jego aparatu
    > każe sobie płacić (prowizje).

    A może by tak podawać ich do sądu za każde kilka zł prowizji ? Najniższy wpis,
    który poniesie bank to 30 (w postęowaniu zwyczajnym) lub 15 (w upominawczym)
    zł, + minimalne wynagrodzenie zastępcy procesowego to 50 zł. Wcześniej trzeba
    wezwać ich do zwrotu. Mam nadzieję, iż sąd apelacyjny - mimo niewątpliwego
    lobbingu środowiska bankowego i nielegalnego i legalnego (sam widziałem ofertę
    jednego z banków dla pracowników pewnej spółki- rezygnacja ze wszelkich
    prowizji na ich kontach przez okres 6 miesięcy).
    A swoją drogą to nareszcie ktoś się postawił - niedługo wprowadziliby opłaty za
    wejście do banku i wpłatę na konto nawet przelewem.
    CG

  • 16. Data: 2002-05-14 13:56:11
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    ja nie pisze, ze nie moge wybrac, etc.
    ja wyrazilem swoja opinie, ze w swietle wyroku sadu antymonopolowego
    inteligo pobiera niedozwolone oplaty

  • 17. Data: 2002-05-14 16:26:57
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > inteligo pobiera niedozwolone oplaty

    Dlaczego?

  • 18. Data: 2002-05-14 16:34:53
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    zacznij czytac posty

  • 19. Data: 2002-05-14 16:48:39
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > zacznij czytac posty

    Czytam. Skoro zadaje komus pytanie to raczej oczekuje od tej osoby
    odpowiedzi a nie "zacznij czytac posty" =)

  • 20. Data: 2002-05-14 17:11:00
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    przeczytaj moj pierwszy post w tym watku i zadaj konkretne pytanie,
    chetnie przeczytam polemike na temat