  • 11. Data: 2004-07-05 08:09:41
    Temat: Re: neste, inteligo i blokady
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Z ciekawości - po co wkładasz kartę po tankowaniu? Dla wyciągu?

    Aha. Paragon + potwierdzenie.

  • 12. Data: 2004-07-07 14:03:37
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Witajcie,
    >

    > Jakiś czas temu zobowiązałem się do sprzwdzenia jak wygląda sytuacja z
    > blokadami po tankowaniu i w trakcie tankowania na stacjach
    > samoobsługowych Neste korzystając z kart inteligo.

    > Zastanawia mnie teraz coś takiego. Czy to, że blokada jest w części
    > anulowana to jest reguła i dotyczy kart wszystkich banków, czy też może
    > tylko niektórych. Inaczej: jakie macie blokady po tankowaniu na Neste -
    > maksymalnej wprowadzonej kwoty, czy kwoty za paliwo, które faktycznie
    > się zatankowało ?

    Ja tankowałem ostatnio w Tychach na Paprocanach VE mBanku i była blokada
    na kwotę za którą faktycznie zatankowałem paliwo. Parę miesięcy
    wcześniej tankowałem obok Auchan na Tysiącleciu i wtedy była blokada na
    maksymalną kwotę a obciążenie już na faktyczną.
    Paragonów nie brałem.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 13. Data: 2004-07-07 20:11:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 4 Jul 2004 18:09:22 +0200, g...@p...onet.pl wrote:

    >VC BZWBK - blokada na kwote zadeklarowana.
    >Po kilku dniach transakcja jest rozliczana na kwote zatankowana, ale, o ile mnie
    >pamiec nie myli, blokada na kwote zadeklarowana wisi jeszcze kilka dni, mimo
    >rozliczonej juz transakcji, a potem znika. (Dzis tankowalem, wiec za kilka dni
    >bede mogl potwierdzic, czy dobrze pamietam z wczesniejszych zakupow).

    a jednak nie. wlasnie rozliczylo mi transakcje na kwote zatankowana
    oczywiscie a blokada na kwote zadeklarowana znikla.

    G.