  • Data: 2002-02-27 17:54:59
    Temat: Re: nazwy przelewow w mBanku
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl> writes:

    > Czy nie myli wam sie gdy macie Zasilenie rachunku 1, Zasilenie rachunku 2 i
    > Zasilenie rachunku 3?

    Myli się.

    > To bez sensu? Czmu nie mozna dawac wlasnych nazw, np. nazwa banku: "przelew
    > do Lukasa"?

    Argument jaki w takiej sytuacji zwykle pada to problem z telefonem
    - przez telefon też takie przelewy można wykonywać a tam trzeba używać
    nazw nagranych przez bank. IMHO nie jest to żadne wytłumaczenie, co
    za problem wprowadzić osobne nazwy dla internetu i telefonu - ale
    bankowym informatykom najwyraźniej trudno...

    > Jak sobie poradzic z ta niedogodnoscia?

    Mam wpisane 'z mbanku do inteligo' jako domyślny tytuł przelewu. To tylko
    zaślepka ale zawsze coś.

    --
    ( Marcin Kasperski | People resist change, regardless of what it is. )
    ( http://www.mk.w.pl | (Michael Reed) )