  • 1. Data: 2002-02-27 16:14:19
    Temat: Re: nazwy przelewow w mBanku
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Radek (Jogurcik)" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a5j0n6$ke2$1@news.tpi.pl...
    > Jak sobie poradzic z ta niedogodnoscia?
    Przyzwyczaic sie :(

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-02-27 16:15:40
    Temat: nazwy przelewow w mBanku
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    Czy nie myli wam sie gdy macie Zasilenie rachunku 1, Zasilenie rachunku 2 i
    Zasilenie rachunku 3?

    To bez sensu? Czmu nie mozna dawac wlasnych nazw, np. nazwa banku: "przelew
    do Lukasa"?

    Jak sobie poradzic z ta niedogodnoscia?

    pozdrawiam, Radziu

  • 3. Data: 2002-02-27 16:33:20
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    > Czy nie myli wam sie gdy macie Zasilenie rachunku 1, Zasilenie rachunku 2
    > Zasilenie rachunku 3?

    No myli się. Dla mnie to jedna z największych wad mbanku, poza brakiem visy
    classic.

    --
    GJ

  • 4. Data: 2002-02-27 16:39:16
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek (Jogurcik)" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a5j0n6$ke2$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Zasilenie rachunku 3?
    > To bez sensu? Czmu nie mozna dawac wlasnych nazw, np. nazwa banku:

    Myli się.
    Przydałoby się np. eMax Żony, eKonto ...., czyli dowolna edycja, ale to
    chyba mało realne.

    > Jak sobie poradzic z ta niedogodnoscia?

    Wydrukować sobie listę zdefiniowanych przelewów.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-02-27 16:44:12
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Robert Wicik <R...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > Wydrukować sobie listę zdefiniowanych przelewów.

    I co to da?

    Karol

  • 6. Data: 2002-02-27 16:44:58
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Robert Wicik <R...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych
    > I co to da?

    Na swojej liście możesz mieć nazwy jakie chcesz i zmieniać je kiedy chcesz
    :))))

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-02-27 17:18:31
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    > Na swojej liście możesz mieć nazwy jakie chcesz i zmieniać je kiedy chcesz
    > :))))

    moze wszyscy napiszemy do mBanku o tym jako o sugestii i w koncu cos z tym
    zrobia? :)

    Radek

  • 8. Data: 2002-02-27 17:36:40
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zasilenie rachunku 3?
    > To bez sensu? Czmu nie mozna dawac wlasnych nazw, np. nazwa banku: "przelew

    troche boli :-(((

    > Jak sobie poradzic z ta niedogodnoscia?

    po nazwisku odbiorcy dodaje coś jeszcze i już. Np.

    jan kowalski - eMax
    Jan Nowak - PKO BP

    :-)

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 9. Data: 2002-02-27 17:54:59
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl> writes:

    > Czy nie myli wam sie gdy macie Zasilenie rachunku 1, Zasilenie rachunku 2 i
    > Zasilenie rachunku 3?

    Myli się.

    > To bez sensu? Czmu nie mozna dawac wlasnych nazw, np. nazwa banku: "przelew
    > do Lukasa"?

    Argument jaki w takiej sytuacji zwykle pada to problem z telefonem
    - przez telefon też takie przelewy można wykonywać a tam trzeba używać
    nazw nagranych przez bank. IMHO nie jest to żadne wytłumaczenie, co
    za problem wprowadzić osobne nazwy dla internetu i telefonu - ale
    bankowym informatykom najwyraźniej trudno...

    > Jak sobie poradzic z ta niedogodnoscia?

    Mam wpisane 'z mbanku do inteligo' jako domyślny tytuł przelewu. To tylko
    zaślepka ale zawsze coś.

    --
    ( Marcin Kasperski | People resist change, regardless of what it is. )
    ( http://www.mk.w.pl | (Michael Reed) )

  • 10. Data: 2002-02-27 22:50:56
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a c...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > moze wszyscy napiszemy do mBanku o tym jako o sugestii i w koncu cos z
    > tym zrobia? :)

    Można napisać ale...
    Najlepsze jest to że można mieć 3 eMaxy ale tylko raz można zdefiniować
    "przelew na mój eMax" :(((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche