  • 1. Data: 2002-08-31 22:52:15
    Temat: naprawde darmowe konto - gdzie ?
    Od: k...@p...onet.pl

    Interesuje mnie w jakim banku bede mogl:
    - zalozyc za darmo konto ( nie spotkalem sie jeszcze z takim, gdzie trzeba
    zaplacic z rar, bo za avista walutowe tak )
    - prowadzenie konta bezplatnie
    - zadnych miesiecznych oplat za uslugi dodatkowe ( tzn, aby nie placic za
    jakies uslugi, ktorych nie chce, to nie place, tak aby wyjsc na 0 )
    - bezplatna wplata na rachunek. obojetnie, moze to byc wplata w kasie banku,
    przelew lub wynagrodzenie przelewane.
    - bezplatne wyjecie z konta. obojetnie, moze byc to przelew, karta bankowa,
    transakcja bezgotowkowa.
    - obojetnie jakie oprocentowanie
    - moze byc z karta lub bez, abym nie musial za nia placic lubjak platna, zebym
    nie musial jej brac
    - moze miec oddzialy lub nie

    Czyli biorac wszystko do kupy, aby nie placicl za prowadzenie rachunku, nie
    placicl za jakies glupoty, np za wydruki z konta, za karte. abym mogl jakos za
    darmow wplacic te pieniazki oraz zebym mogl za darmo je tez wyjac jakos.

    Prosze o nazwe banku, ale jesli ktos chce wiecej napisac, to poprosze ;)

  • 2. Data: 2002-09-01 07:28:11
    Temat: Re: naprawde darmowe konto - gdzie ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Prosze o nazwe banku, ale jesli ktos chce wiecej napisac, to poprosze

    LG Petro
    więcej: konto LGnet ;)
    chyba spełnia wszystkie warunki z nadmiarem, tj. daje Ci kilka
    możliwości bezpłatnych wpłat i wypłat; dodatkowo b. dobre oprocentowanie

  • 3. Data: 2002-09-01 08:20:12
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <akscob$9bt$1@news.tpi.pl>, Pawel Szwajkos wrote:
    > INVEST BANK - wszystkie podstawowe usługi za darmo;
    > - prowadzenie bez oplat
    > - wpłaty bez opłat
    > - przelewy przychodzace bez oplat
    > - wypłaty w oddziale bez opłat
    > - wypłaty z bankomatów banku bez opłat (musisz miec karte)

    No i na koncu zostalo tylko ekonto w mBanku :) (tylko i wylacznie ten
    rachunek)
    - Operacje za darmo
    - Karta za darmo
    - wyplaty w euronecie za darmo

  • 4. Data: 2002-09-01 09:33:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Maciej <m...@a...skrzynka.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
    napisał:s...@a...home.ostro
    w.pl...
    > In article <akscob$9bt$1@news.tpi.pl>, Pawel Szwajkos wrote:
    >
    > No i na koncu zostalo tylko ekonto w mBanku :) (tylko i wylacznie ten
> [...]

    Wplata w kasie....??? Mialo byc darmo.
    Wyplata w kasie....??? Mialo byc darmo

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-09-01 10:04:21
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aksmsn$e81$1@news.tpi.pl>, Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik Maciej <m...@a...skrzynka.pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych
    > napisał:s...@a...home.ostro
    w.pl...

    > Wplata w kasie....??? Mialo byc darmo.
    > Wyplata w kasie....??? Mialo byc darmo

    Cos ty taki rozgoraczkowany? Nie ma kasy i juz heheh.

  • 6. Data: 2002-09-01 10:14:38
    Od: s...@p...onet.pl

    Cześć,

    Proponuję E-Konto (bez względu na kwotę) lub E-Konto Pro(jeżeli średnie saldo
    będzię wynosić min.5000zł miesięcznie łącznie z lokatami) - LUKASBANK.

    Prowadzenie: 0 zł
    Oprocentowanie:4,5-6,5%
    Przelewy(telefon-E-konto 2zł, w-konto Pro 0zł),internet 0 zł
    Zlecenia 0 zł
    Wpałata w placówce 0 zł
    Karta VE 0 zł (wskazane bankomaty- 0 zł)
    Karta VC (E-konto pro 0zł)
    Wypłata w placówce (E-konto-2 zł, E-Konto Pro 2 zł)

    Reszta szczegółów na lukasbank.pl

    S.

  • 7. Data: 2002-09-01 11:16:49
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    > - zalozyc za darmo konto ( nie spotkalem sie jeszcze z takim, gdzie trzeba
    > zaplacic z rar, bo za avista walutowe tak )
    PEKAO SA rach.biezacy

  • 8. Data: 2002-09-01 15:35:42
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Tak jak ktoś wyżej napisał - LG Net (najwyższe oprocentowanie), ale:

    1.karta jest płatna - chyba 20zl - nie musisz zamawiać

    2.w euronecie - darmowe tylko 2 pierwsze wybrania w mc-u. w bankomatach lg
    za friko, tylko ze malo tych bankomatow.

    Rozwaz tez Volkswagena - takie same oprocentowanie jak w LG. Nie daja kart.

  • 9. Data: 2002-09-01 15:38:35
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Jeszcze sobie przypomnialem Raiffeisena - konto lokacyjne - oprocentowanie
    takie sobie - zobacz na stronie www.raiffeisen.pl, ale maja oddzialy, a
    przelewy i wyciagi za friko. czyli zadnych kosztow. wg mnie idealne do
    przelewania do bankow wirtualnych.

  • 10. Data: 2002-09-01 15:49:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AGC wrote:
    > Tak jak ktoś wyżej napisał - LG Net (najwyższe oprocentowanie), ale:
    >
    > 1.karta jest płatna - chyba 20zl - nie musisz zamawiać

    Ależ nie, nie jest płatna:

    Wydanie karty
    Maestro:
    jedna karta do rachunku: 0,00 PLN
    następne: 10,00 PLN

    > 2.w euronecie - darmowe tylko 2 pierwsze wybrania w mc-u. w
    > bankomatach lg za friko, tylko ze malo tych bankomatow.

    zgadza się, przydatne dla kogoś, kto woli wybierać rzadziej i więcej;
    wysoki limit 5 tys.
    następne wybrania w Euronecie stała prowizja 3,90 - to nie tragedia