  • 11. Data: 2004-02-13 19:06:08
    Temat: Re: najbardziej internetowy bank
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Catbert napisał:

    > osobiście bym nie napierał na powiadamianie mailem.

    A ja bym napieral ;-) bo to IMHO bardzo przydatna funkcja. Jesli
    oczywiscie w mailu sa sensowne informacje.

    Eeeeee, bez przesady.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-02-13 20:04:05
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    Ja mam konto w BPHPBK i dostep przez sezama jest jak dla mnie bardzo
    wygodny.
    W pradzie ten nowy system jeszcze czasami sie wiesza ale nie moge nazekac.

    PLUSY
    - bierzace saldo + kwota zablokowana to standard
    - koszyk przelewów z mozliwoscia podpisywania po 5szt na raz.
    - lista odbiorców
    - przelewy zdefiniowane, zlecenia stale i karty
    - powiadamianie przez e-mail (free) i sms (platne)
    - mozliwosc dostosowania dostepu przez sms, wap i telefon za posrednictwem
    www

    MINUSY
    - mi osobiscie nie podoba sie nowy sposób logowania

  • 13. Data: 2004-02-14 10:23:48
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/13/2004 8:06 PM, Bartol Partol wrote:

    > A ja bym napieral ;-) bo to IMHO bardzo przydatna funkcja. Jesli
    > oczywiscie w mailu sa sensowne informacje.

    > Eeeeee, bez przesady.

    Przesada to termin chyba z ogrodnictwa.
    Mojej teściowej PKO BP SA wysyłał swego czasu wyciągi z nadrukiem "NIE
    WYSYŁAĆ !", GE informuje ją o stanie zobowiązań jeszcze w dwa lata po
    śmierci (nie pytaj, czy zawiadomiłem) itd.
    Przykładowy mąż rozwodnik czy były pracodawca nie jest uprawniony do
    wiedzy o stanie konta "swoich byłych", a gwarancji, że tak nie będzie
    nie masz żadnej abstrachując od tego, czy to mail, czy nie.

    Gdyby w mailu był dostarczany szyfrowany plik - a to i owszem, ale chyba
    nie zanosi się na to.

    Pzdr: Catbert

  • 14. Data: 2004-02-14 12:09:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > wiedzy o stanie konta "swoich byłych", a gwarancji, że tak nie będzie
    > nie masz żadnej abstrachując od tego, czy to mail, czy nie.

    No wlasnie. Maila nie musisz z reguly zostawiac zonie po rozwodzie, a
    jak w banku zmienisz adres na inny, to powinno to dzialac. Poza tym nikt
    nie kaze Ci podawac w banku adresu firmowego (co jest glupota tak po
    prostu, chyba ze sie jest wlascicielem firmy ;-) ), mozesz podac dowolny
    inny w tym oczywiscie darmowy.

    > Gdyby w mailu był dostarczany szyfrowany plik - a to i owszem, ale chyba
    > nie zanosi się na to.

    Poztjemy, zobaczymy.

    Bartol

  • 15. Data: 2004-02-14 12:44:28
    Od: " Adam Moreń" <a...@g...pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

    > Oj, Michal. Trzymajmy sie standardow. To jest akurat standard w dobrym
    > rozumieniu (jak np. 230 V w gniazdku) :)
    O właśnie dostęp przez sieć energetyczną - to jest to! Nawet lodówkę do konta
    możnaby podłączyć - przed pójściem do sklepu tylko dukowała by listę zakupów z
    limitami - stać cię na 10 jajek, 30 dag kiełbasy, dwa jabłka i trzy jabole....

  • 16. Data: 2004-02-14 13:18:24
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0l57c$c9q$...@i...gazeta.pl,
    Adam Moreń <a...@g...pl>:

> [...]
    > do konta możnaby podłączyć - przed pójściem do sklepu tylko dukowała
    > by listę zakupów z limitami - stać cię na 10 jajek, 30 dag kiełbasy,

    Jakim pojsciem? Ja tam kupuje jajka, kielbase i jablka przez internet.
    Jak lodowka bedzie wiedziala, ze powyzsze sie skonczyly, to Twoja
    interwencja bedzie juz zbyteczna.

    Tzn. z wyjatkiem jaboli - nie sprzedaja zdalnie, na szczescie ja nie uzywam
    ;)

    --
    Robert

  • 17. Data: 2004-02-14 17:39:23
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/14/2004 2:18 PM, RobertSA wrote:

    [...]
    > Tzn. z wyjatkiem jaboli - nie sprzedaja zdalnie, na szczescie ja nie uzywam
    > ;)

    Ale dlaczego? Mózgojeby są smaczne i zdrowe!

    Pzdr: Catbert

  • 18. Data: 2004-02-14 18:24:07
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > limitami - stać cię na 10 jajek, 30 dag kiełbasy, dwa jabłka i trzy jabole....

    a wtedy to ten demonizowany przez Ciebie BIK miąłby Cie na 100% w swych
    ohydnych szponach

    pozdr.
    hidie

  • 19. Data: 2004-02-14 21:00:21
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0lmg4$jmh$...@k...task.gda.pl,
    Catbert <v...@w...pl>:
    > On 2/14/2004 2:18 PM, RobertSA wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale dlaczego? Mózgojeby są smaczne i zdrowe!
    >
    > Pzdr: Catbert

    :)
    Wole piwo.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-02-15 14:38:25
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/14/2004 10:00 PM, RobertSA wrote:

    > c0lmg4$jmh$...@k...task.gda.pl,

    > :)
    > Wole piwo.

    Osobiście też, ale o zdrowie trzeba dbać ;-)

    Pzdr: Catbert