    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nacjonalizacja bankow
    Date: Wed, 20 Mar 2002 13:05:59 +0100

    >Pewnie chodzi o to żeby przy prywatyzacji zachować w rękach skarbu państwa
    >kontrolne pakiety tych banków .... Tak zresztą mówił p. Kaczmarek ... że
    >chce te banki wprowadzic na giełdę, ale zostawić Skarbowi pakiecik niezbędny
    >do kierowania bankami ...

    A to co innego.
    Rzeczywiście są takie pomysły, a pewnie znalazłby się niejeden taki,
    który chętnie widziałby nawet prawdziwą nacjonalizację.
    Choć z drugiej strony muszę przyznać, że jako (zwykły) klient
    takiego np. BSK, to jakoś wcale nie widzę zbawiennego wpływu
    inwestora zagranicznego choćby na jakość obsługi (co wcale nie
    znaczy, że chciałbym aby go znacjonalizowano :-))

    >Chyba że mam sklerozę (co juz możliwe w mym wieku:-)))

    No nie wiem...
    Skleroza to chyba dopiero okolice 80-tki :-)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl