    From: "Kasia" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nacjonalizacja bankow
    Date: Wed, 20 Mar 2002 12:29:43 +0100

    > Rozumowanie niestety dalej jest niespójne :-)
    > Skoro banki są niesprywatyzowane, to jak można je nacjonalizować?

    Pewnie chodzi o to żeby przy prywatyzacji zachować w rękach skarbu państwa
    kontrolne pakiety tych banków .... Tak zresztą mówił p. Kaczmarek ... że
    chce te banki wprowadzic na giełdę, ale zostawić Skarbowi pakiecik niezbędny
    do kierowania bankami ... Chyba że mam sklerozę (co juz możliwe w mym wieku
    :-)))