  • 1. Data: 2003-02-10 20:10:09
    Temat: multibank
    Od: "Robert" <p...@i...net.pl>

    zakladam rachunek firmowy w multibanku . czy robie dobrze .chodzi mi
    przedewszystkim owplaty do zus i us a takze ze tan bank mozna odwiedzic jak
    mi sie inet zrabie i maja niskie oplaty oraz prowizie . dzieki za
    wysluchanie

    --
    Pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2003-02-10 20:28:29
    Temat: Re: multibank
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Robert" <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > mi sie inet zrabie i maja niskie oplaty oraz prowizie . dzieki za

    Nie wiem z jakiego miasta piszesz. ale jesli z Gorzowa Wlkp to polecam jak
    najbardziej. Niezaleznie od posiadanego rachunku przeze mnie (a mialem dwa
    rodzaje) klient jest traktowany INDYWIDUALNIE Jak czlowiek. Mila i
    kulturalna obsluga, sama przyjemnosc do nich chodzic. Zawsze sie znajdzie
    kompetentna osoba, co wyslucha, podpowie. Umawiajac sie na dana godzine,
    zawsze ma sie "zarezerwowane" stanowisko. Pomimo braku "opiekunow" do
    rachunku, czlowiek czuje sie jak w rodzinie.
    Nie jestem pracownikiem tego banku, nie mam pokrewienstw, ale serdecznie
    polecam.

    RaFaL

  • 3. Data: 2003-02-10 20:37:36
    Od: "Robert" <p...@i...net.pl>

    pisze z gdanska dzisiaj bylem tam pierwszy raz i rzeczywiscie potraktowno
    mnie bardzo milo co prawda nie oferowano mi kawe ale odrazu sie mna zaieli i
    konkretnie odpowiadali na pytania

    --
    Pozdrawiam Robert