  • 11. Data: 2003-07-04 12:08:41
    Temat: Re: [multi] i Aquarius
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:03070413095391@polnews.pl...

    > momencie głos nie mówi już "prosze czekać", tylko "przepraszamy, ale czas
    > oczekiwania na zgłoszenie jest długi" :))))) Tak jakbym myślał, że krótki
    > musieliby mnie wyprowadzać z błędu. Ale do rzeczy. Po kilku minutach
    takiej

    Przeszedłem to w mBanku i mało z krzesła nie spadłem, jak to usłyszałem.
    :-))))

    Millennium kiedyś miało fajny system na swojej linii... Po połączeniu info
    "przewidywany czas połączenia na konsultanta wynosi: [np.] 3 minuty".

    I czasem działało. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-07-04 12:10:05
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >A to ciekawe. Bo ja ilekroć dzwonię (o różnych porach, w różne dni
    >tygodnia), to po wybraniu 5-ki zawsze od razu uzyskuję połączenie...

    No to albo ja mam wybitnego pecha, albo Ty wybitne szczęście.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2003-07-04 12:50:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    alexy <a...@w...pl> wrote:

    > No to albo ja mam wybitnego pecha, albo Ty wybitne szczęście.

    Zrobiłem test przed chwilą - 5-ka, informacja o nagrywaniu rozmów, potem
    niecała sekunda muzyczki i zgłosiła się multilinka.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2003-07-04 13:02:03
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >,>
    >Zrobiłem test przed chwilą - 5-ka, informacja o nagrywaniu rozmów, potem
    >niecała sekunda muzyczki i zgłosiła się multilinka.

    A zrób test tak około godziny 22-23. Zwykle o tej porze tam dzwonię

  • 15. Data: 2003-07-04 13:33:31
    Od: "KT" <k...@u...com>

    > A zrób test tak około godziny 22-23. Zwykle o tej porze tam dzwonię
    > --

    Potwierdzam.
    W okolicach 21 ostatnio czekałem chyba z 10 min na zgłoszenie operatora.
    (Aquarius)

    k...@p...com

  • 16. Data: 2003-07-04 14:44:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "KT" <k...@u...com> napisał:

    > Potwierdzam.
    > W okolicach 21 ostatnio czekałem chyba z 10 min na zgłoszenie operatora.
    > (Aquarius)

    Wynika to pewnie z tego, ze operator pod '5' nie jest przez 24h, tylko w jakis
    godzinach... wiec pewnie pozniej przelacza pod '0'
    ;-///

  • 17. Data: 2003-07-08 07:12:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > Wynika to pewnie z tego, ze operator pod '5' nie jest przez 24h,
    > tylko w jakis godzinach... wiec pewnie pozniej przelacza pod '0'
    > ;-///

    Sa caly czas osobne Multilinki (w ilosci minimalnej). Czyli sobie cos
    tam zle wyliczaja ruch w takim razie. Napisz im to moze zwieksza
    zatrudnienie w tym czasie (a trzeba pamietac, ze dla AQ sa specjalnie
    przydzieleni ludzie)

  • 18. Data: 2003-07-08 13:25:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    > tam zle wyliczaja ruch w takim razie. Napisz im to moze zwieksza
    > zatrudnienie w tym czasie (a trzeba pamietac, ze dla AQ sa specjalnie

    Eee niech lepiej coś zrobią z tą _ofertą_ aqua, bo (IMHO) póki co mało
    atrakcyjna jest...