  • 1. Data: 2003-07-03 22:07:12
    Temat: Ostrzeżenie przed Invest Bank
    Od: <h...@o...pl>

    Nie piszcie się na konto internetowe w Invest Bank.

    Pozwalają sobie już na dwudniową przerwę techniczną.

    To jest po prostu skandal, ...chyba że mają zamiar paść.

  • 2. Data: 2003-07-03 23:18:33
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed Invest Bank
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie piszcie się na konto internetowe w Invest Bank.
    >
    > Pozwalają sobie już na dwudniową przerwę techniczną.
    >
    > To jest po prostu skandal, ...chyba że mają zamiar paść.

    W weekend przerwa na Lukasie... także conajmniej dwudniowa

    --
    pozdrawiam
    Joogi

  • 3. Data: 2003-07-04 20:36:01
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie piszcie się na konto internetowe w Invest Bank.
    >
    > Pozwalają sobie już na dwudniową przerwę techniczną.
    > To jest po prostu skandal, ...chyba że mają zamiar paść.

    TO NIE przerwa TECHNICZNA

    to pad systemu
    ten system już fałszywie zaczął pracować 26 czerwca
    ( tak było w moim rachunku )

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2003-07-04 21:51:52
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > TO NIE przerwa TECHNICZNA
    >
    > to pad systemu
    > ten system już fałszywie zaczął pracować 26 czerwca
    > ( tak było w moim rachunku )

    to fakt, dzwoniłem dwa razy, raz mnie koleś przekonywał, że to normalna
    okresowa konserwacja systemu, drugi raz gość powiedział, że mają jakiś
    problem techniczny i polecił udać się do banku aby zrobić przelew sic.......
    a faktem jest, że system przez kilka dni nie działał, i pokazywał mi saldo z
    26.06.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 5. Data: 2003-07-05 06:19:50
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a faktem jest, że system przez kilka dni nie działał, i pokazywał mi saldo

    czyli nie tylko umnie :-((

    w tym banku to :
    bida .... bida ...

    --