  • 1. Data: 2003-07-03 23:16:40
    Temat: Re: Jak przeslac $ na PayPal?
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Użytkownik "AG" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:be2bqp$egv$1@news.onet.pl...
    > Mam aktywne konto na Pay Pal ale jak z Polski przeslac lub wplacic tam
    > pieniadze najprostrza droga?

    Odpowiadając na pytanie... chyba kartą kredytową...
    PayPal nie obsługuje Polaków... Jeżeli nawet udało Ci się założyć tam konto
    to i tak niebawem zostanie ono zawieszone... (tak było do niedawna)

    --
    pozdrawiam
    Joogi

  • 2. Data: 2003-07-03 23:30:42
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <3...@n...home.net.pl>, Joogi wrote:

    > Odpowiadaj?c na pytanie... chyba kart? kredytow?...
    > PayPal nie obs?uguje Polaków... Je?eli nawet uda?o Ci si? za?o?yae tam konto
    > to i tak niebawem zostanie ono zawieszone... (tak by?o do niedawna)

    I to zawieszonechwilepo tym jak wplacisz tam jakas wieksza kase. Ja
    mialem konto Paypal dwa lata, ale zawsze saldo mialem niewielkie,
    kilka dolarow, czaem kilkanascie. I chwile o tym jak wplacilem tam 33$
    zablokowali konto. Nie sadze by to byl przypadek. Po prostu wola
    ukrasc 33$ niz kilkanascie.

    http://www.paypalwarning.com
    http://www.paypalsucks.com

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-07-03 23:47:52
    Temat: Jak przeslac $ na PayPal?
    Od: "AG" <j...@m...pl>

  • 4. Data: 2003-07-04 00:35:16
    Od: "Pawel - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > kilka dolarow, czaem kilkanascie. I chwile o tym jak wplacilem tam 33$
    > zablokowali konto. Nie sadze by to byl przypadek. Po prostu wola

    a jaka karte miales do niego podpieta ?

    bo wlasnie testuje z amerykanska i póki co (odpukac) wszystko dziala oki

  • 5. Data: 2003-07-04 05:28:40
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <be2i6m$l7v$1@nemesis.news.tpi.pl>, Pawel - sklep.pko.pl wrote:

    > a jaka karte miales do niego podpieta ?

    Inteligo.

    Ale ta transakcja po ktorej sie na nim znalazlo 33$ ktore zablokowali,
    to akurat nie wziela sie z polskiej karty, tylko przelana z innego
    konta Paypal, a z samej karty Inteligo na Paypalu wtedy od pol roku
    nie korzystalem.

    Wiec to nic nie znaczy jaka jest karta.
    Ja bym sie tam bal wplacic cos na Paypal nawet jak bym byl rodowitym
    amerykaninem :(

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Do not use Paypal. They sometimes shut down accounts and steal users money!
    http://www.paypalsucks.com/

  • 6. Data: 2003-07-04 07:02:52
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > to akurat nie wziela sie z polskiej karty, tylko przelana z innego
    > konta Paypal, a z samej karty Inteligo na Paypalu wtedy od pol roku

    a to draństwo - czyli rzeczywiście mieli Cie "namierzonego" i czekali na
    jakiś wpływ

    > Ja bym sie tam bal wplacic cos na Paypal nawet jak bym byl rodowitym
    > amerykaninem :(

    to swoją drogą - w sumie aż trudno zrozumieć takie gigantyczne powodzenie
    PayPal-a
    i to pomimo tego że powstały już lepsze systemy

    niestety paypal jest dla amerykanów standardem i wielu z nich trudno namówić
    na inne formy rozliczeń i poprostu trzeba się dostosować

    mi póki co działa (udało mi się zdobyć mastercarda z usa)- przesłałem jak
    dotąd kilka małych kwot i z lekkim drżeniem rąk będę się zabierał za jakąś
    większą próbę

  • 7. Data: 2003-07-04 09:02:30
    Od: "Piotr Kania" <p...@N...gazeta.pl>

    Paweł - sklep.pko.pl <b...@u...pko.pl> napisał(a):

> [...]
    > na inne formy rozliczeń i poprostu trzeba się dostosować
    >
    > mi póki co działa (udało mi się zdobyć mastercarda z usa)- przesłałem jak

    czesc,

    moglbys sie podzielic wiedza jak zdobyles MC z USA? Domyslam sie ze to
    przedplacony. Zadawalem pytanie o to juz jakis czas temu i nikt nie potrafił
    odpowiedziec.

    dzieki!
    /pk

  • 8. Data: 2003-07-04 09:21:01
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > moglbys sie podzielic wiedza jak zdobyles MC z USA? Domyslam sie ze to
    > przedplacony. Zadawalem pytanie o to juz jakis czas temu i nikt nie
    potrafił
    > odpowiedziec.

    tak - jest to karta przedpłacona - ale wygląda i zachowuje się bardzo
    przyzwoicie :-)
    znaczek MC, wypukła, można nią oczywiście płacić w internecie - wygląda jak
    porządna karta kredytowa

    w zdobyciu pomógł mi znajomy za wielką wodą, mogę go spytać czy nie będzie
    nadużyciem prośba o jeszcze jedną

    cała zabawa nie jest niestety tania :
    karta (2 letnia) kosztuje sumarycznie (razem z kosztem przesłania do nas)
    coś koło 70 usd
    do tego jest jeszcze comiesięczna opłata 3$ dla banku za utrzymanie
    (aktywowana 25 dnia miesiąca i opłatę pobrali mi w pełnej wysokości
    skurczybyki :-(
    koszt załadowania pieniędzy na kartę to $2.50 (minimum doładowanie to 25
    usd, max to 25000 usd)

    ładować można ją albo w usa w każdym punkcie moneygram (ale w polsce to nie
    działa)
    można też przekazem z paypala :-)
    no i przelewem do amerykańskiego banku (Bank of America) - ja korzystałem z
    tej metody
    tylko muszę poszukać jakiejś taniej formy (może jakiś bank tanio to robi w
    Polsce) - bo sposób w jaki wykonywałem ten przelew kosztował mnie w sumie 3%
    od kwoty + stała opłata około 2 USD
    acha ten przelew to nie jest SWIFT - obsługują ich format

    to w sumie chyba tyle szczegółów - gdybyś był zainteresowany to daj znać -
    dowiem się czy mogę załatwić taką kartę dla Ciebie

  • 9. Data: 2003-07-04 09:56:07
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > Nie zostanie zawieszone, poniewaz ja mam adres w USA, mam karte Visa z USA
    > konto czekowe w USA i wszystko zostalo zweryfikowane przez PayPala

    e to ty prawie hamerykanin jesteś - to sie nie liczy :-)

    sztuka to jest zrobić sobie działające konto w paypal bez tych wszystkich
    rzeczy :-)

  • 10. Data: 2003-07-04 10:37:58
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    "Joogi" <N...@w...pl> wrote in message

> [...]
    konto
    > to i tak niebawem zostanie ono zawieszone... (tak było do niedawna)

    Nie zostanie zawieszone, poniewaz ja mam adres w USA, mam karte Visa z USA i
    konto czekowe w USA i wszystko zostalo zweryfikowane przez PayPala