  • 1. Data: 2006-04-28 05:44:24
    Temat: multi
    Od: "mierzvoj" <m...@g...pl>

    czesc

    czy moge przeprowadzic taka akcje:

    ide do oddzialu, wykonuje przelew zdefiniowany w terminalu nastepnie podchodze do
    okienka i prosze o potwierdzenie tego przelewu z pieczatka?

    pzdr

  • 2. Data: 2006-04-28 07:09:19
    Temat: Re: multi
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    I tak i nie.
    Generalnie mozesz, ale Multi nie wystawi Ci potwierdzenia dopóki
    przelew nie zostanie zrealizowany. Sesje wychodzace sa o godz. 5:55,
    10:00 i 13:30. W trakcie sesji wychodzacej przelew zostaje
    zrealizowany i mozesz isc po potwierdzenie z pieczatka. Uprzedzam
    jednak, ze potwierdzenie takie kosztuje 2zl.

    pozdr
    nod

  • 3. Data: 2006-04-28 10:02:54
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    10:00 i 13:30. W trakcie sesji wychodzacej przelew zostaje
    zrealizowany i mozesz isc po potwierdzenie z pieczatka. Uprzedzam
    jednak, ze potwierdzenie takie kosztuje 2zl.
    -------------

    Niby ten MultiBank taki nowoczesny, ach i och, dlaczego jednak nikt nie
    wpadnie tam na pomysl zrobienia takich potwierdzen przelewow w pdf jak w
    systemie Pekao24... Jak wysylam komukolwiek screena z wykonanej transakcji z
    multi, to wyglada to malo wiarygodnie, jak wysylam plik pdf z pekao24 to
    wyglada na solidne potwierdzenie...

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 4. Data: 2006-04-28 10:03:37
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Stiwi wrote:
> [...]
    > wykonanej transakcji z multi, to wyglada to malo wiarygodnie, jak
    > wysylam plik pdf z pekao24 to wyglada na solidne potwierdzenie...

    To wyślij html z multi :)

  • 5. Data: 2006-04-28 18:53:05
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komukolwiek screena z wykonanej transakcji z multi, to wyglada
    > to malo wiarygodnie, jak wysylam plik pdf z pekao24 to wyglada

    A moze by tak zainstalowac PDF995 i samemu sobie z dowolnego
    systemu (w mBank, MultiBank i wiele innych bez tej funckji)
    robiącego "tylko" wydruk PDFa wygenerowac?

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 6. Data: 2006-04-28 19:43:47
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Pewnie wkrótce sie takie udogodnienie pojawi. Przypomianam jednak,
    ze Multi jako jedyny bank w Polsce wysyla wyciagi w formie PDF
    podpisane elektronicznie. Podpisany jest nie tylko sam mail
    przychodzacy, ale równiez zalacznik. Mysle, ze jeszcze troche
    i bedzie mozna potwierdzenia transakcji sobie sciagac w PDFie
    podpisane elektronicznie przez Multi. Mam nadzieja :)

  • 7. Data: 2006-04-28 21:24:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:

    > systemie Pekao24... Jak wysylam komukolwiek screena z wykonanej transakcji z
    > multi, to wyglada to malo wiarygodnie, jak wysylam plik pdf z pekao24 to
    > wyglada na solidne potwierdzenie...

    Rotfl.
    Wiarygodność przelewu polega Twoim zdaniem na określonym typie pliku w jakim
    prezentujesz potwierdzenie tego przelewu?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2006-04-29 08:11:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "nod" <n...@o...pl> wrote in message
    s.com...
[...]

    Dobrze, ze jako pierwszy nie zaczal wysylac wyciagow na pocztowkach ;). Co w
    tego, ze wyciag jest podpisany? Byloby sie czym chwalic gdyby byly one
    zaszyfrowane, ale Multi nie korzysta nawet z tak podstawowej funkcjonalnosci
    jaka jest zahaslowanie pliku.

    MK

  • 9. Data: 2006-04-29 10:22:21
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    No dobrze, ale gdyby multi bylo tak nowoczesne, jak ostatnio BPH,
    który wprowadzil podpis kwalifikowany, to uwarzasz, ze ile osób by
    z tego rozwiazania skorzystalo (z uwagi na koszty)? Na razie
    stosowany podpis niekwalifikowany w stosunku do samego zalacznika i
    tak jest nowoczesny, jak na polskie realia ;)

  • 10. Data: 2006-04-29 11:02:42
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MK wrote:
    > Dobrze, ze jako pierwszy nie zaczal wysylac wyciagow na pocztowkach
    > ;). Co w tego, ze wyciag jest podpisany?

    Jak Multi zrobi PDF, to pewnie znowu bedzie podwyzka ;)))