    From: "Danio" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: moze ktos doradzi... (ja kontra - PEKAO SA)
    Date: Tue, 25 Mar 2003 11:14:35 +0100

    "t0mek" <f...@p...pl> wrote in message
    news:8176-1048371681@proxy2.netia.pl...

    > Klient (ja) zostal zgloszony do rejestru klientow niesolidnych przez bank
    > (PEKAO SA).
    > 1. Zgloszenie bylo nieuzasadnione, pozbawione podstaw, wynika to z
    > dokumentacji (wyciagi bankowe i historii rachunku) i wiedzy jaka posiadam
    .
    > Bank twierdzi, ze zgloszenie bylo zasadne.
    > 2. Zgloszenie nie zostalo wycofane w terminie przewidzianym dla
    rejestru
    > (dwa lata od czasu ustania powodu zgłoszenia). Posiadam pismo z banku w
    > ktorym bank przyznaje sie do bledu.

    Rejestr klientow niesolidnych jest taka sama baza danych jak kazda inna i
    podlega ustawie o ochronie danych osobowych (nie pamietam dokladnej nazwy
    ale wiadomo o co chodzi). Moim zdaniem powinienes wiec swrocic sie do urzedu
    ochrony danych osobowych (znou nie pamietam pelnej nazwy ale wiadomo o co
    chodzi ;-) ) i zglosic swoj problem. Mozesz takze sprobowac w federacji
    konsumentow (jestes wszak konsumentem produktow bankowych) i ewentualnie do
    urzedu nadzoru bankowego.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek