  • Data: 2003-03-22 22:21:33
    Temat: moze ktos doradzi... (ja kontra - PEKAO SA)
    Od: "t0mek" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to fragment pisma wyslanego do jednej z instytucji:

    "......
    Zwracam sie z prosba o udzielenie mi wskazowek co do sposobu postepowania w
    sytuacji w jakiej sie znalazlem.
    Dla przyblizenia mojego problemu posluze sie skroconym opisem.

    Klient (ja) zostal zgloszony do rejestru klientow niesolidnych przez bank
    (PEKAO SA).
    1. Zgloszenie bylo nieuzasadnione, pozbawione podstaw, wynika to z
    dokumentacji (wyciagi bankowe i historii rachunku) i wiedzy jaka posiadam .
    Bank twierdzi, ze zgloszenie bylo zasadne.
    2. Zgloszenie nie zostalo wycofane w terminie przewidzianym dla rejestru
    (dwa lata od czasu ustania powodu zgłoszenia). Posiadam pismo z banku w
    ktorym bank przyznaje sie do bledu.

    Z powodow wyzej wymienionych ponioslem straty finansowe i nie tylko.
    Co moge i powinienem uczynic aby zrekompensowano mi poniesione straty. Wiem
    o mozliwosci skierowania sprawy do sadu ale to zbyt dlugo trwa. Czy sa
    jakies inne mozliwosci i jakie mam szasne?
    ....."

    co radzicie zrobic....
    moze ktos ma podobne doswiadczenie/a

    pozdr